EK 2008

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
thaizz
Postmaniak

Bericht door thaizz » 22-06-08 09:29

van de Sar _O_
Ik hou van die gast....alleen jammer dat de verdediging kut was.
A Part of The Weekend Never Dies
Hyves Last.fm

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 22-06-08 09:33

Ja van der Sar *O* jammer dat ie weg gaat...
En heeel jammer dat NL veloren heeft :(

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 22-06-08 09:36

WAT EEN AANFLUITING! ! ! ! ! !
It takes some silence to make sound.

Jetske
Gezocht: relatie!

Bericht door Jetske » 22-06-08 11:08

de verdediging van nl was crap, de aanvallers van rusland waren echt gigantisch goed.

terecht dat nederland eruit ligt :')

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 22-06-08 11:09

Dat was sowieso al de discussie die werd gevoerd van tevoren, dat de aanvallers van NL en Rusland allebei vet goed waren, en de verdediging van beide partijen niet. Maar nu speelde NL gewoon verschrikkelijk, en Rusland speelde goed.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 22-06-08 13:18

Ik wilde die commentator tijdens de tweede verlenging (en na de 2-1 en 3-1) echt omleggen. Wat een complete onzin kletste die gast. Beetje dingen goedpraten en weet ik het. Vond het sowieso de hele wedstrijd al een irritant geleuter. Maar na die doelpunten van Rusland had ie gewoon zijn bakkes even moeten houden.

En we hebben terecht verloren, want het was gewoon niet goed. Wel jammer, want het ging zo lekker tijdens de groepswedstrijden.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 22-06-08 14:34

Ik heb gisteravond voor het eerst in de kroeg gekeken en gedurende de hele 2e helft heb ik mn vingers compleet stukgebeten, gevloekt als een malle en totaal geen vertrouwen er meer in gehad :') .
Toen kwam dat doelpunt van van Nistelrooy en was ik door het dolle heen.
Toen dacht ik KUT NEE STRAKS PENALTY'S!
En toen scoorde Rusland en ben ik daarna 3 uur lang chagerijnig geweest en heb ik apathisch voor me uit zitten staren op het terras.
Godver ik ga er veel te veel in mee :') .

MAAR Rusland heeft dík terecht gewonnen.
Nederland was gewoon te overmoedig aan het begin van de wedstrijd, hadden de hele tijd een houding van 'Ach het gaat nou niet zo lekker, maar dat komt straks wel weer goed'.
Ze vielen niet aan, waren alleen maar een beetje pogingen aan het doen tot overspelen.
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 22-06-08 15:09

Ben het met Mirte en Kirsten eens. De Russen hebben terecht gewonnen en Nederland speelde gewoon niet goed. Het is echt inderdaad balen, want ik had echt het gevoel dat we de halve finale sowieso wel konden halen, de spelers zelf ook en dat was hun fout geweest denk ik. Ach, over twee jaar weer het WK, kan ik weer lekker m'n frustratie uiten, schreeuwen, nagel bijten en alles wat er bij hoort.

Toch wel jammer dat het elk jaar hetzelfde is bij de kroeg, verliest Nederland, staan er Turken en Marokkanen te juichen dat Nederland verliest. Gister ook weer. En als Nederland scoort of wint, zie je ze niet meer. Erg jammer!
It takes some silence to make sound.

Simba

Bericht door Simba » 22-06-08 15:15

Kwizzle schreef: Toch wel jammer dat het elk jaar hetzelfde is bij de kroeg, verliest Nederland, staan er Turken en Marokkanen te juichen dat Nederland verliest. Gister ook weer. En als Nederland scoort of wint, zie je ze niet meer. Erg jammer!
dat is hier helemaal niet zo.
heel veel turken waren ook 'lekker chagrijnig' gister avond.
en met het getoeter zaten er op heel veel auto's ook gewoon oranje vlaggetjes.
en van af de andere kant is 'iedereen' in mijn omgeving, na de nederlaag :'), voor Turkije

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 22-06-08 16:25

Wat een bagger wedstrijd (N) Ik heb een team nog nooit ZO slecht zien spelen :| HOLY CRAP.
En dan bedoel ik in vergelijking met de 3 voorgaande wedstrijden, het was zo geweldig goed. Haast perfect te noemen.

Maarja ach. Onze Marco had dit al gewonnen zonder te spelen. Uiteindelijk vind ik het dus goed voor hem, en z'n grote mond.
Jammer voor Nederland, en laten we zeggen de vierende nederlanders in ons land. De hele straat hier is vanmorgen leeggehaald. Niets meer te vinden wat op oranje lijkt.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 22-06-08 20:46

Nederland was inderdaad een schim van het team dat ze waren tijdens de eerste drie wedstrijden :'( Erg jammer.
Maar ik heb het toch wel makkelijk naast me neer kunnen leggen, de Russen waren ijzersterk en hebben gewoon ronduit verdiend gewonnen, hoe je het ook wendt of keert. Dat maakt het makkelijker om te accepteren dan zo'n wedstrijd tegen Portugal in 2006, met kaartenregen en mieterige kutportugezen die bij elk zuchtje wind gaan liggen.

Guus heeft het Nederlands elftal gewoon goed doorgehad. Verder props voor hem, voor wat hij van Rusland gemaakt heeft, voor het perfect gepositioneerde spel wat de Russen speelden. Ik hoop dat ze de finale halen en winnen, gun het ze meer dan alle andere landen die nu nog in de race zitten.

Grietje_

Bericht door Grietje_ » 22-06-08 20:49

Ik denk wel dat Rusland het ietsje moeilijker gaat krijgen de volgende wedstrijd, want er mogen sowieso 2 spelers niet mee doen in verband met gele kaarten de volgende wedstrijd.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 22-06-08 21:03

Misschien wel, maar ze hebben Arshavin nog, die gast is echt aanvallend zo ontzettend sterk :o En die verdediging in z'n geheel was echt een ijzeren blok, Nederland kwam er echt niet doorheen.

Ik kreeg wel veel deja vu's trouwens, telkens Nederland probeert aan te vallen, loopt zich stuk op de verdediging, Russen gaan er vandoor met de bal, komen makkelijk langs het middenveld en verdediging en schieten op de paal, Edwin van de Sar schiet 'm uit, Nederland probeert het weer, en dan begint het allemaal weer opnieuw :').

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 22-06-08 21:03

Rusland heeft, althans, meneer Hiddink heeft echt een sterrenteam (Y) Geweldig wat ze daar gisteravond hebben neergezet. Ongelovelijk meesterlijk goed.

Ik baal er wel echt als een stekker van, grrrrmz.
Maar dat ze het er zelf naar gemaakt hebben is de waarheid.

Ik vind het alleen zo sneu voor Van der Sar :'(

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 22-06-08 21:04

En wat ik ook echt vind, Rusland was tot de laatste secondes geweldig bezig. Continu die aanvallen, die kracht in het rennen. Het spel zo onder controle houden, en alsof ze energie voor altijd hadden!

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 22-06-08 21:07

Ja precies, nog even lekker een 3-1 scoren om ons nog even extra met de neus op de feiten te drukken :') Pure pwnage.

Sterrenteam hebben ze overigens zeker, sterrenspelers niet echt. Nederland heeft sterrenspelers, stuk voor stuk alle 23 goeie voetballers. Alleen daar een team van smeden is een moeilijke opgave. Het leek even of het gelukt was in de 1e ronde...

Wel sneu voor Bouhlarouz. Had echt gehoopt dat het zijn wedstrijd zou worden voor hem, maar ook hij kwam niet helemaal goed uit de verf (maar van Basten had hem beter kunnen laten staan ipv hem te wisselen voor :r heitinga :r wat een prutser is dat).

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 22-06-08 21:15

Ik heb me echt groen en geel zitten ergeren aan Heitinga. De commentator maakte me extra bewust wat een sukkel dat is. "Heitinga doet dit maar de scheidsrechter ziet het niet" "overtreding van Heitinga" etcetera. Allejezus, ik werd er echt gek van.

LeeM

Bericht door LeeM » 22-06-08 21:41

3 - 1! 3 - 1! 3 - 1! 3 - 1!!! *O*
oowwww wat heerlijk! gisteravond in de kroeg ZOVEEL mensen zitten narren ermee :') eindelijk is het weer voorbij! weg met de toeters! :P
"Smee again! Goan f**k yourself!"

thaizz
Postmaniak

Bericht door thaizz » 22-06-08 21:47

:|

Ik kwam er nog wat tegen toen we gingen pinnen.
Hele tijd Rusland schreeuwen en irritant doen. En een vriendin van me had net gehoord dat een vriend van haar was gestoken met een mes in Goes.
(Ik las vandaag dat hij gelukkig bij ze schouder was gestoken, dus niet ergens bij zijn organen)
Had echt zin om er op te springen
(En het is niet fijn om mij op je te hebben! :') )
A Part of The Weekend Never Dies
Hyves Last.fm

LeeM

Bericht door LeeM » 22-06-08 21:52

wij hielden het beschaafd hoor :P
we zaten in de kroeg bijvoorbeeld met bierfiltjes... en als we hoorden dat mensen aan het janken waren over de wedstrijd... ik snap niet dat mensen die sport ZO persoonlijk kunnen nemen... dan liepen wij even langs... met toevallig 3 bierfiltjes in de ene hand... en 1 in de ander :P
"Smee again! Goan f**k yourself!"

marinekabouter
Postmaniak

Bericht door marinekabouter » 22-06-08 21:53

thaizz schreef::|

Ik kwam er nog wat tegen toen we gingen pinnen.
Hele tijd Rusland schreeuwen en irritant doen. En een vriendin van me had net gehoord dat een vriend van haar was gestoken met een mes in Goes.
(Ik las vandaag dat hij gelukkig bij ze schouder was gestoken, dus niet ergens bij zijn organen)
Had echt zin om er op te springen
(En het is niet fijn om mij op je te hebben! :') )
Ja, Jeroen zei al dat er steekpartijtjes waren. Ben ik even blij dat ik ziek op bed lag :').
I'll pay for you, anytime.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 22-06-08 22:04

Podverdomme Spanjolen moeten WINNEN. Zul je altijd zien dat die kutitalianen met penalties doorgaanl.

Bla
Postmaniak

Bericht door Bla » 22-06-08 22:31

SPANJEEEEEEEEEEE :D :D :D
Yesch :)

Hoop wel dat Rusland van de Spanjaarden gaat winnen.

Sanneke

Bericht door Sanneke » 22-06-08 22:44

Die Turken lopen hier gelijk wijs te doen :{
'Die welpies helpen niet, eh?'
Nee want ze waren gister op, BLAME THE AH!

Simba

Bericht door Simba » 23-06-08 09:34

ik zag een turk met rode en witte welpies op zijn dashboard! echt een stuk of 50 *O*

Plaats reactie