Roland Garros 2007

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Gesloten
Verwijderd

Roland Garros 2007

Bericht door Verwijderd » 31-05-07 18:18

Ja het gravel toernooi is weer begonnen, Roland Garros. En ik dacht laat ik nou voor de tennisliefhebbers onder ons een topic openen.

De openingswedstrijd van het toernooi is die van Safin tegen Vicente.

Dus hier kunnen je alles wat je er van vindt of gezien kwijt in dit topic.

Misschien nog een handige tennis site met kwalitiet die je up-to-date houdt: http://www.tennishome.nl

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 31-05-07 22:41

De openingswedstrijd is toch al aan het begin van deze week gespeeld?

Heb pas een paar flitsen gezien, want ik heb geen tijd om het te kijken i.v.m. school. Helaas.

Wil de finale zeker gaan kijken en ik hoop op een finale tussen Federer en Nadal, want ik ben benieuwd wie er dit jaar de sterkste is.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

marinekabouter
Postmaniak

Bericht door marinekabouter » 01-06-07 08:44

Hmhm, 27 mei was de eerste wedstrijd al, zo uit mijn hoofd. 10 juni de finale en ik hoop natuurlijk ook zwáár op Federer. In het vrouwentennis ben ik eigenlijk minder thuis.
I'll pay for you, anytime.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Re: Roland Garros 2007

Bericht door pietvanvliet » 02-06-07 02:08

Sjoerdh1 schreef:Misschien nog een handige tennis site met kwaliteit die je up-to-date houdt: http://www.tennishome.nl

Wellicht handiger is het om de site van de luchtvaartheld zelf even te vermelden....

http://www.rolandgarros.com/en_FR/index.html
Later is allang begonnen.

BroodjeBrampao

Bericht door BroodjeBrampao » 09-06-07 16:12

Om het topic maar even leven in te blazen, morgen de (verwachte) droomfinale federer - nadal.. vond de halve finale ook al errug vermakelijk, maar in mijn ogen stond nadal toch met wat meer overtuiging te spelen. En tja, de cijfers liegen er ook niet om dus ik denk dat federer het nogal zwaar gaat krijgen. Wat denken jullie? Gaat sowieso spannend worden! :7

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 09-06-07 16:20

Ik denk eerlijk gezegd dat Nadal Federer gewoon weer gaat verslaan, omdat ik Federer het hele toernooi al tegenvallend vind spelen. Nadal speelt gewoon constanter en inderdaad met meer overtuiging.

Wat mij betreft maakt het niets uit wie van de twee wint, zolang het maar een beetje een spannende partij wordt :) En waarschijnlijk ben ik uiteindelijk toch een klein beetje voor Nadal.

De finale voor de vrouwen vandaag viel erg tegen, want het was al snel over (2 sets). Dan baal je als je dure finalekaarten hebt gekocht.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Gesloten