Het grote basketbal topic!

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Monster

Bericht door Monster » 04-02-07 23:22

Ik heb 5/6 jaar op basketbal gezeten. Het heel erg naar mijn zin gehad, meegespeeld in de selectie van Utrecht. Maar mijn eigen team was echt gewoon klote.
Wanneer ik meisjes passeerde tijdens een oefenwedstrijdje werd ik gewoon vol hard onderuit getrapt, waardoor ik een knie-blessure heb gehad. Ook vonden ze dat ik te hard gooide en toen hebben ze dus een bal vol in mijn gezicht gesmeten, wat als gevolg een gigantisch erge bloedneus had. Al die dingen bij elkaar werden me een beetje teveel, dus ik ben er met pijn in mijn hart mee gestopt. Ik heb er zo nu en dan nog wel spijt van want ik vind het echt de mooiste sport die er is. Om te beoefenen en om naar te kijken.

:9

Oja, ik ben trouwens begonnen bij de Benjamins, toen ben ik naar de Mini's gegaan en ik ben gestopt toen ik bij de Aspiranten zat, maar af en toe speelde ik ook met hogere teams mee.

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 05-02-07 15:42

ik wou gaan basketballen.
maar na 3 trainingen had ik ontstoken achillespezen en het is er nooit meer van gekomen (we zijn nu 7 jaar verder)
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 05-02-07 16:45

Annie schreef:Ik heb 5/6 jaar op basketbal gezeten. Het heel erg naar mijn zin gehad, meegespeeld in de selectie van Utrecht. Maar mijn eigen team was echt gewoon klote.
Wanneer ik meisjes passeerde tijdens een oefenwedstrijdje werd ik gewoon vol hard onderuit getrapt, waardoor ik een knie-blessure heb gehad. Ook vonden ze dat ik te hard gooide en toen hebben ze dus een bal vol in mijn gezicht gesmeten, wat als gevolg een gigantisch erge bloedneus had. Al die dingen bij elkaar werden me een beetje teveel, dus ik ben er met pijn in mijn hart mee gestopt. Ik heb er zo nu en dan nog wel spijt van want ik vind het echt de mooiste sport die er is. Om te beoefenen en om naar te kijken.

Oja, ik ben trouwens begonnen bij de Benjamins, toen ben ik naar de Mini's gegaan en ik ben gestopt toen ik bij de Aspiranten zat, maar af en toe speelde ik ook met hogere teams mee.

Zou er nu niet weer een leuker team zijn bij de Cracker Jacks? Of misschien ergens anders in de buurt van Amersfoort?
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 05-02-07 18:06

Annie schreef:Ik heb 5/6 jaar op basketbal gezeten. Het heel erg naar mijn zin gehad, meegespeeld in de selectie van Utrecht. Maar mijn eigen team was echt gewoon klote.

Als je in Utrecht basketbal hebt gespeeld, ken je dan Yeshe Zoutenbier?
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

DOOMTREE

Bericht door DOOMTREE » 22-02-07 15:15

Begonnen op m'n 8ste met basketballen bij BVSouburg.
Op mijn 15e werd ik gescout om eredivisiebasketbal te spelen.
Uiteindelijk begon ik te basketballen bij BC Vlissingen. Na 1 seizoen moest ik al opgeven. M'n knieen waren overbelast. Ik was te hard gegroeid in mijn groeispurt, waardoor er kraakbeen achter m'n knieschuif was afgestorven. Daar ging mn scholarship in de VS :')

The_Edge
Newbee!

Bericht door The_Edge » 20-03-07 23:39

Nou ik dan maar :p. Ik speel nu zo'n 14 jaar basketbal.
van tijden dat het me niks intresseerde welke niveau is speelde. Tot vast zitten in de 2de klasse (das de laagste hier in zuid).
Ik ben begin dit seizoen naar een andere club gegaan, Heeswijk. En daar gaat et nu best lekker. Nu maar hopen dat ik wat meer dan de 2de klasse kan gaan zien. (ff aan de kantlijn in speel wel heren vanaf mijn 17de. Ik mocht toen ook mooi toekijken toen mijn oud teamgenoten doorschoten naar de hoofdklasse op Junioren, en tegen BC Vlissingen speelden!!)

Das wel rot voor je btw spiet, helaas gebeurt et met veel mensen. Zware blessure ofzo en et is afgelopen.

Maj houdoe en onthoud, laat de bal et werk doen.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 21-03-07 18:00

Afgelopen zaterdag een wedstrijd gespeelt tegen degenen die eerste staan. Wij staan derde, maar kunnen nog wel tweede komen te staan (we hebben minder wedstrijden gespeeld als de andere teams). Maarr we hebben dus met 2 puntjes verloren :( En door die wedstrijd heb ik ook weer heel erg last van mijn knie :s Maar goed.
Wel jammer dat we geen kampioen meer kunnen worden, want dat zou nog extra leuk zijn omdat het team na dit jaar uit elkaar valt. Dus zou een leuke afsluiting geweest zijn maar helaas ;)

tatta
Wannabe-crew?

Bericht door tatta » 22-03-07 11:47

Kheb zo'n twee jaar gebasketballt in Urmond, bij BC de Boemerang. Ja de naam zegt het al, super amateuristisch en echt een scheitclub. Uiteindelijk waren er nog maar 3 meisjes lid en werd het meisjesteam dus maar opgeheven. Misschien dat ik binnenkort eens ga kijken bij Olympic in Geleen, want begin echt lui te worden nou.
so, so you think you can tell?

DOOMTREE

Bericht door DOOMTREE » 04-04-07 15:41

mn oude teammaatjes hebben in de Nederlandse bekerfinale grandioos verloren!

The_Edge
Newbee!

Bericht door The_Edge » 06-10-08 17:44

*ZAPPPP*
Shameless Bump :D

Vorige week 71-65 en afgelopen zaterdag 61-58
Allebei gewonnen :D

Plaats reactie