Jong Ajax - Cambuur

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Plaats reactie
HitsugayaToushirou

Jong Ajax - Cambuur

Bericht door HitsugayaToushirou » 21-09-05 13:43

Het is uniek maar wel echt waar.
In de gister gespeelde bekerwedstrijd tussen de Amsterdammers en Friezen zijn twee unieke doelpunten gevallen.

20 minuten voor tijd stond het 2-0 voor de Amsterdammers. Een Ajax-speler raakte geblesseerd en de spelers van Cambuur speelde de bal sportief over de zijlijn. Toen een Ajax-speler de bal echter ook sportief naar de keeper van Cambuur terug wilde spelen, schoot hij de bal per ongeluk in de kruising achter de keeper!
Bij de aftrap besloot Ajax niets te doen en de Friezen konden zo gemakkelijk een tegendoelpunt scoren.

Klik hier voor het filmpje..

Wat vinden jullie nou?
Sportief? Of hadden ze gewoon met een 3-0 stand verder moeten voetballen? Had de scheidsrechter het doelpunt af moeten keuren?

(Ik heb em hier maar neergezet, als hij bij het nieuws thuis hoort, moet je em daar maar plaatsen.)

Random_hero

Bericht door Random_hero » 21-09-05 13:47

In de kruising per ongeluk? eh... Dan verdien je het echt om 3 divies lager te gaan spelen. Wat een lomperd.

En een beetje erg aanstellerig van Ajax hoor, cambuur speelt netjes de bal over de zijlijn en dat ze het nou zelf upfucken... Amsterdammers hè.

Darke_Angelus

Bericht door Darke_Angelus » 21-09-05 13:58

Random_hero schreef:In de kruising per ongeluk? eh... Dan verdien je het echt om 3 divies lager te gaan spelen. Wat een lomperd.

En een beetje erg aanstellerig van Ajax hoor, cambuur speelt netjes de bal over de zijlijn en dat ze het nou zelf upfucken... Amsterdammers hè.

bekijk het filmpje ook is..

HitsugayaToushirou

Bericht door HitsugayaToushirou » 21-09-05 13:59

Het is gewoon een Ajax basher, niet op letten ;)

Random_hero

Bericht door Random_hero » 21-09-05 14:02

Ja, regels zijn regels. En nu is het dus 2 doelpunten erbij voor Cambuur, ik vind het maar een vage actie

HitsugayaToushirou

Bericht door HitsugayaToushirou » 21-09-05 14:04

Hoe kom je bij 2 doelpunten?

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 21-09-05 14:06

Wat een wijvenvoetbal op die manier zeg. :|.

Random_hero

Bericht door Random_hero » 21-09-05 14:07

okay nevermind. Hij schiet m dus bij cambuur erin. *ja heb het filmpje 3x gezien vond het ook al vaag* :$

Maar het staat ook vaag in de OP.

HitsugayaToushirou

Bericht door HitsugayaToushirou » 21-09-05 14:15

Ja klopt, ik wilde het veranderen om het duidelijker te maken..
Maar de wijzigknop is verdwenen..?

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 21-09-05 14:17

Bij mij niet ;).
Zeg maar wat er in de vernieuwde OP moet komen te staan, dan pas ik het even voor je aan.

HitsugayaToushirou

Bericht door HitsugayaToushirou » 21-09-05 14:22

Toen een Ajax-speler de bal echter naar de keeper terug wilde spelen, schoot hij de bal per ongeluk in de kruising achter de keeper!

Moet worden:

Toen een Ajax-speler de bal echter ook sportief naar de keeper van Cambuur terug wilde spelen, schoot hij de bal per ongeluk in de kruising achter de keeper!

(Volgens mij is het dan wel duidelijk..)

Random_hero

Bericht door Random_hero » 21-09-05 14:26

dan wel :7.

Plaats reactie