Sportblessures

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Branwen

Bericht door Branwen » 27-07-05 14:07

Gebroken enkels en gekneusde vingers..
Dat was het wel zo'n beetje

lifeafteryou
Post ook wel eens...

Bericht door lifeafteryou » 27-07-05 14:24

een zwakke rechter knie en 2 zwakke enkels :O
lifeafteryou, the new generation

Elaine
Moderator
Moderator

Bericht door Elaine » 27-07-05 14:49

Zwakke knieën en rug (N)
I love it when you feel like getting nasty.

111

Bericht door 111 » 27-07-05 16:33

Heb toen ik 6 was met skien mijn arm gebroken (en later een paar keer gekneusd), skiede over gras en vloog over de kop en landde volgens mij met mijn arm tussen de grond en mijn hoofd. Het ging erg snel, maar dat dacht mijn pa.
Later met bankjes springen brak hij weer, hoewel ik van de dokter weer mocht meedoen met gym.

En had met schaatsen een tijd last van mijn achillespees, de aanhechting was ontstoken ofzo.
Met skieleren ben ik een keer van hoge snelheid tot stilstand gekomen dmv met mijn heupbot over het asvalt te schuren. :9
Heb er wel een mooi litteken aan overgehouden.
En klapte met mijn hoofd op de grond en heb sindsdien last van mijn rug.

Nu doe ik het een beetje rustig aan met sporten. :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 16-08-05 17:23

misera schreef:osgood schlatter.. :S
6 jaar geleden begonnen. Ik moest toen van de dokter en fysio 4 weken rustig aan doen, maar daarna mocht ik weer sporten (atletiek).
na 2 jaar kon ik niet meer school gymen (steeds korte stukjes sprinten en dan keihard afremmen bij balsporten etc) en 1 jaar later trainde ik met een aangepast programma voor atletiek.. daar ben ik 2½ jaar geleden mee gestopt omdat het gewoon niet meer ging.
Steeds naar van alles geweest (fysio, accenpunctuur, andere fysio, sportarts/orthopeed, toen naar een andere sportarts en nu bij een orthopeed) en ik wordt 22 augustus geopereerd.

ze gaan die onderste bobbel weghalen..

hebikook O_O
niet zo erg als bij jouw, gelukkig.
Heb er van die pilletjes voor en die werken goed, is alleen zo dat ik er gigantische maagpijn van krijg >_<

__Idiobreak_________
Voortaan gelieve quoten zonder foto.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-09-05 16:01

Ik had toen ik nog zwom af en toe mijn rechterschouder helemaal vast zitten, en alleen met balsem en massage kwam dat weer goed :| Er lastig zwemmen kan ik je vertellen. Schouder is nog steeds zwak. Maar verder in vrij goede staat :)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-09-05 16:42

Kapotte knieën van skaten 2 jaar geleden. (n)

SALTNPEPA

Bericht door SALTNPEPA » 22-09-05 17:02

Pijnlijke rechterenkel en knie.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 22-09-05 17:09

Ik doe niet aan sport. Vroeger ook niet gedaan, dus ik heb geen sportblessures :).

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 23-09-05 10:18

Ik heb heel veel sporten gedaan.

Nu kan ik helaas weinig tot niets meer. Ik fitness nu, zo weinig mogelijk de knie onderdelen. Mijn knieschijven zijn te ruim. En heel zwak. Ik mag weinig fietsen en traplopen. Dat doet pijn.

EN mijn bekken staan scheef gedraaid. Maar dat komt eigenlijk niet van sporten. Ook mijn knie-verhaal is geen sportblessure. Maar door mijn mankementen kan ik niet meer sporten.

Telt dat ook ?

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-09-05 11:44

Mijn rechterenkel is naar de klote.

SALTNPEPA

Bericht door SALTNPEPA » 23-09-05 12:58

Auch!
Ik heb ook nog een groot litteken op m'n been. Ik was aan 't tennissen en toen viel ik achterover in een heggeschaar. |:(

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 23-09-05 13:44

Ik heb 'n keer m'n ribben zwaar gekneusd met fietsen, toen viel ik op 'n ijzeren stang.
En daar heb ik nu nog last van dus ik kan niet lang rennen.
.when I grow up I wanna have boobies

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 23-09-05 14:27

Nouja, mijn rug groeit dus scheef.

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 23-09-05 15:12

ik heb SPPPIIIEEERPIJN!!!!!! *auch* ook een vorm van sportblessure toch ;)
- - Lift your skinny Fists like Antennas to Heaven - -

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 23-09-05 15:14

7331 schreef:Nouja, mijn rug groeit dus scheef.

Oh ja, ik ben ook scheef! Mijn rechterschouder is lager dan m'n linker (of andersom, weet ik veel :')).
Een of andere schoolarts in groep 8 beweerde dat in elk geval. Zelf nooit wat van gemerkt, anderen op haar na ook niet.

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 23-09-05 15:23

Memento schreef:ik heb SPPPIIIEEERPIJN!!!!!! *auch* ook een vorm van sportblessure toch ;)

en ik ben een paar jaar geleden door mijn knie gegaan --> kruisbanden flink opgerekt. Heb er nu nog steeds last van als ik het te zwaar heb belast, zoals met zwemmen .

Verder behoorlijk blessurevrij (A)

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 23-09-05 15:27

mja de enige kwaal die ik heb heb ik opgelopen tijdens stage.. mijn linkerpols is overbelast en van het minste of geringste gaat ie zeer doen.. Zoals boodschappen doen.. ik móet een karretje altijd mee want alleen al een fles dragen ofzo doet pijn..
- - Lift your skinny Fists like Antennas to Heaven - -

111

Bericht door 111 » 23-09-05 15:31

7331 schreef:Nouja, mijn rug groeit dus scheef.

Dat schijn ik ook te hebben. :s Er zit een kronkel in.
Ik merk het alleen als ik slaap , want dan lig ik op mijn buik en kan mijn hoofd alleen naar de ene kant. :P En als ik een spelletje doe op de bank, dan moet het spelletje links liggen, want mijn romp kan niet zo ver naar rechts draaien. 8)7

Snopprinses

Bericht door Snopprinses » 23-09-05 16:24

mijn ruggengraat is gedraaid, en mn benen zijn ongelijker dan bij normale mensen, maar dat zijn geen sportblessure.

ik heb wel door te lang op ongelijke grond te wandelen een blijvend geiriteerde achterkant van mn knieschijven opgelopen. Dat betekend dus dat ik niet kan rennen, trap op kan rennen of veel te lopen zonder last van mn knieën te krijgen. Heb er wel een bandje voor gekregen dat bij lopen erg goed helpt, maar bij rennen nogal snel gaat irriteren :/

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 27-10-05 14:13

arm gebroken op 2 plaatsen stond ie lekker scheef :s
vocht in de knie
en voor de rest heb ik niks ernstigs mee gemaakt gelukkig
en laten we dat ook maar zow houden :)

Plaats reactie