Sportblessures

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Verwijderd

Sportblessures

Bericht door Verwijderd » 14-04-05 22:47

Pats hier met je opperstoere blessures. 8)
Gebroken botten, gescheurde spieren, schaafwonden, vleeswonden, blauwe plekken ed. Eventueel met foto's indien het zichtbaar en niet al te gruwlijk is :P (ik heb alleen geen fototoestel, dus dat zit er niet in bij mij).

Op dit moment:
Een flink overbelaste linkerarm van klimmen. (iedere beweging doet pijn en ik kan ermee erg moeilijk in slaap komen :|)
Iets minder overbelaste rechterarm ook van klimmen
Een mooie schaafwond op mijn linkerdij van voetbal
En tot slot een verrekte linkerkuit van voetbal

Murphy
Post ook wel eens...

Bericht door Murphy » 15-04-05 07:38

telt een muisarm ook als computeren je sport is? 8)7
(niet dat ik dat heb gelukkig)
Murphy's Law: Anything good in life is either illegal, immoral or fattening

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-04-05 08:17

Spierpijn! :7 :D .

Serious_Damage
Gezocht: relatie!

Bericht door Serious_Damage » 15-04-05 08:45

pff zondag harde klap tegen mn knie gehad, 2 dagen nouwelijks kunnen lopen... nu gaat het weer wat beter :)
Right or wrong...
I am still the captain!

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 15-04-05 08:53

of een 'trekarm' ?
:D

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 15-04-05 08:58

ruk arm :|

En ik kan nooit meer sporten. Zittend misschien? Of maar 30min. Dat lukt nog wel. Mijn rechter been is korter sinds mijn geboorte. Daar zijn ze pas op mijn 13e achtergekomen. In die tijd is mijn hele rug scheefgegroeid en naar voren gekanteld. Tot aan mijn nek. Kortom ik sta scheef ! (nee niet zichtbaar voor het oog met kleding aan)

Ik loop op zooltjes, dan sta ik recht. Maar lang staan en door de stad wandelen is nogal erg zwaar. Zolang ik veel zit tussendoor komt het wel goed :)

Murphy
Post ook wel eens...

Bericht door Murphy » 15-04-05 09:00

das kut :( vriend van mij heeft een geboren knie afwijking, kan ook niet sporten, lijkt me egt zwaar kut

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-04-05 09:04

KMQueeNy schreef:ruk arm :|

En ik kan nooit meer sporten. Zittend misschien? Of maar 30min. Dat lukt nog wel. Mijn rechter been is korter sinds mijn geboorte. Daar zijn ze pas op mijn 13e achtergekomen. In die tijd is mijn hele rug scheefgegroeid en naar voren gekanteld. Tot aan mijn nek. Kortom ik sta scheef ! (nee niet zichtbaar voor het oog met kleding aan)

Ik loop op zooltjes, dan sta ik recht. Maar lang staan en door de stad wandelen is nogal erg zwaar. Zolang ik veel zit tussendoor komt het wel goed :)

En je gaat zo graag en zo vaak mogenlijk op wintersport? :? .

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 15-04-05 09:07

Absoluut ja. Wintersport is geweldig en gaat perfect. Ben heel blij dat me dat ook perfect afgaat. Kzal een voorbeeld noemen.

Als ik een half uurtje bij het aanrecht moet staan om iets te doen sta je contstant op je 2 benen te hangen. En word het onwijs zwaar. Last van mijn rug.

Als ik ski dan ga je van ene been op andere been. En met heel veel geluk (waar ik echt onwijs blij om ben) heb ik daar onwijs weinig last van. Omdat het gewicht en de druk dan heel anders verdeeld word.

Ik vind volleybal onwijs cool. Rennen en springen lukt me dan weer niet. Ben gestopt met handbal vanwege rugpijn en etc.
Laatst gewijzigd door KMQueeNy op 15-04-05 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.

LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 15-04-05 09:08

Ik ben een keer door de trampoline gezakt en toen was er een stuk vel weg, helaas heb ik geen foto's.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-04-05 09:22

KMQueeNy: Nu snap ik het al een stuk meer :) Mooi dat je wel kan wintersporten. Ik vind het ook helemaal té tof! :D Elk jaar lekker snowboarden en in je ding zitten 8) .

Verder is mijn ergste blessuren een pink uit de kom, die bijna gebroken was. Niet zo erg dus, ik ben een sterk ventje ;) :P.

Murphy
Post ook wel eens...

Bericht door Murphy » 15-04-05 09:24

mijn ergste sportblessure was denk ik een zwaar gekneusde pols, mogt weken nix doen

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 15-04-05 09:39

Ik ben er zelf ook absoluut blij mee. Dat ik dat wel kan doen. Want ik hou van wintersport. Van Sporten zelf hou ik ook. Maar helaas.

Grititula

Bericht door Grititula » 15-04-05 09:57

Paar keer door mijn enkel gegaan(die nu zeer zwak is) bij meerdere sporten.

En dan nog eens iemands anders z'n pols gebroken bij rugby, was een ongeluk, maar ik mocht die gast niet eens dus het was een mooie bonus.

That's it.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-04-05 10:03

Grititula schreef:Paar keer door mijn enkel gegaan(die nu zeer zwak is) bij meerdere sporten.

Goed, dat gebeurd mij ook in de zomer 1 keer per maand ofzo |:( .

stphn
Best kansloos...

Bericht door stphn » 15-04-05 10:28

blijvend verrekte enkelbanden! :Y)

une tres chique combo van aangeboren hyperbeweegbare gewrichten (euhz.. juist? that's what the doctor told me, kan wel te vette dingen met me vingers, zal wel x foto van maken) en gruwelijk vaak door je enkel gaan!
"That thing in the cellar is not my mother"

Grititula

Bericht door Grititula » 15-04-05 10:45

Ik vermijd stoepranden als de pest! :P

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 29-05-05 22:16

moet eind mei geopereerd worden aan een scheur in mijn middenvoetsbeentje van mijn voet. foutje van de dokter.. had gezaalvoetbald en een bal geblokt.. ging beetje fout en mijn voet was op 3 plekken gebroken ! De dok zei dat ie misschien een klein beetje gekneusdwas.. later bleek der dus ook een scheur in te zitten waar ik 5 maanden naar data nog last van heb :(

Sanka
Post ook wel eens...

Bericht door Sanka » 29-05-05 22:56

rechter elleboog uit zn fantsoen getrokken gehad... waren die kapselspieren (ofzo) beetje boel uitgerekt en naar alle waarschijnlijkheid beetje gescheurd...
Als je wist wat je deed... zou je je waarschijnlijk vervelen

Serious_Damage
Gezocht: relatie!

Bericht door Serious_Damage » 29-05-05 23:34

JimmyJazz schreef:blijvend verrekte enkelbanden! :Y)

une tres chique combo van aangeboren hyperbeweegbare gewrichten (euhz.. juist? that's what the doctor told me, kan wel te vette dingen met me vingers, zal wel x foto van maken) en gruwelijk vaak door je enkel gaan!

hyperlaxie oid? :P (heeft mn broertje... )
Right or wrong...
I am still the captain!

misera

Bericht door misera » 30-05-05 07:54

osgood schlatter.. :S
6 jaar geleden begonnen. Ik moest toen van de dokter en fysio 4 weken rustig aan doen, maar daarna mocht ik weer sporten (atletiek).
na 2 jaar kon ik niet meer school gymen (steeds korte stukjes sprinten en dan keihard afremmen bij balsporten etc) en 1 jaar later trainde ik met een aangepast programma voor atletiek.. daar ben ik 2½ jaar geleden mee gestopt omdat het gewoon niet meer ging.
Steeds naar van alles geweest (fysio, accenpunctuur, andere fysio, sportarts/orthopeed, toen naar een andere sportarts en nu bij een orthopeed) en ik wordt 22 augustus geopereerd.
Afbeelding
ze gaan die onderste bobbel weghalen..

misera

Bericht door misera » 30-05-05 07:56

en door die niet-goed-werkende knie ben ik anders gaan lopen en toen ik ook gestopt ben met sporten zijn de spieren in mn rechterboven been praktisch opgehouden met werken.. dus nu zit ik verplicht 3x per week op de fitness

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 31-05-05 16:32

Ik heb weer een mooie (kleine) blessure.
Gister tijdens klimmen had ik een route uitgeklommen. Dus mn zekeraar trekt zn grigri (zekerapparaat) open zodat ik een flink stuk naar beneden ga. Alleen had ik net mn elleboog om het touw (tussen de top en de zekeraar) geklemd (per ongeluk). Dus dat touw ging met de zelfde snelheid de andere kant op. Gevolg twee mooie brandplekken in mn elleboog. :P
Echt best irritant :P

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 31-05-05 17:57

Een paar maanden terug heb ik mijn linkerduim zwaar gekneusd. Op school waren we aan het basketballen en er kwam echt keihard een bal aan en die dacht ik dus wel even tegen te houden.. Niet dus!
En toen een paar dagen later was moederlief zou leuk om keihard aan mijn duim te trekken tijdens het verwisselen van het verband :|.

Toen ik op turnen zat (van mijn 7e t/m mijn 12e denk ik) ben ik vaak zat door mijn enkels gegaan, vandaar dat die niet echt al te lekker meer voelen en ik snel pijn in mijn enkels kan krijgen.

Ook heb ik al jaren erg zwakke polsen (ik heb daar heel vaak wel last van, maarja ik ben er inmiddels aan gewend) en ik weet niet hoe dat komt :s.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Heartbreak-Hotel

Bericht door Heartbreak-Hotel » 27-07-05 14:05

2 jaar geleden een gescheurde enkelband...
Was tijdens het sporte :P
stapte in een kuiltje toen ik me drinke wou pakke

iets met me bekken.. weet al niet meer wat... :P
ieder geval.. die stata zeg maar iets van open net als bij een zwangere vrouw...
en die spier was iets mee en die liep ook naar me knie.. en daardooor ha dik last vanme knie (kwam trouwens voor me knie daar :P )

en gekneusde polsen..
best veel vaak...

Plaats reactie