Olympische Spelen Athene 2004

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 19-08-04 22:25

Die commentator was irritant, hij bleef steeds hetzelfde zeggen. Ik kreeg de neiging om een ticket naar Athene te kopen en die gozer een dreun op zijn neus te geven.

O-)

Random_hero

Bericht door Random_hero » 21-08-04 17:49

*O* Goud voor Inge *O*

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 21-08-04 19:20

Random_hero schreef:*O* Goud voor Inge *O*

Inge is dope.
Heel de tijd giechelen voor de camera en hartstikke druk. Van iemand anders zou ik het niet kunnen hebben, maar van haar wel _O_.

fantasmagorique
Post ook wel eens...

Bericht door fantasmagorique » 21-08-04 19:41

wat dacht je van met die estafetteploeg?
echt met zijn vieren aan t giechelen :)
die hebben er tenminste lol in
sommigen zijn zo verschrikkelijk serieus...
Als ich anfing zu leben, begann ich zu weinen... ich weinte, bis ich keine Tränen mehr hatte, und jetzt bin ich tot.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 21-08-04 20:32

Idiotheque schreef:Inge is dope.
Heel de tijd giechelen voor de camera en hartstikke druk. Van iemand anders zou ik het niet kunnen hebben, maar van haar wel _O_.

Ik kan het van haar ook niet hebben. :'(

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 21-08-04 21:04

fantasmagorique schreef:wat dacht je van met die estafetteploeg?
echt met zijn vieren aan t giechelen :)
die hebben er tenminste lol in
sommigen zijn zo verschrikkelijk serieus...

Ze horen ook wel serieus te zijn, maar inderdaad, in dit geval 'hoeft' het eigenlijk niet. De Bruijn heeft vlak ervoor zowat de armen en benen uit haar romp gezwommen en daarmee goud verdient, dus ik vond het eigenlijk wel logisch :P.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 21-08-04 22:59

Medaille
De zilveren medaille van Edith Bosch heeft een valse gloed. Want zolang zij over een medesporter, die ook nog eens beter presteer, teksten heeft als ''Wat baal ik dat er weer zo'n spleetoog met goud aan de haal gaat'', is zij nog geen volwaardig lid van de olympische familie.

Appelscha, Riet Banen

:|

nirvana

Bericht door nirvana » 21-08-04 23:29

MONAVLAFLIP schreef:
Medaille
De zilveren medaille van Edith Bosch heeft een valse gloed. Want zolang zij over een medesporter, die ook nog eens beter presteer, teksten heeft als ''Wat baal ik dat er weer zo'n spleetoog met goud aan de haal gaat'', is zij nog geen volwaardig lid van de olympische familie.

Appelscha, Riet Banen

:|

Wat een hoer, beetje die Aziaten uitschelden :@

__Modbreak_____
Kan me geen ruk schelen dat jij modbreaks ongepast vind, maar mensen voor hoer uitmaken doen we hier dus ook niet. Doe ff normaal zeg!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-08-04 00:42

Aziaten zijn cool, vooral als ze badminton spelen. :D

Edith Bosch:
,,M'n eerste reactie? Nee, hè, weer zo'n spleetoog met goud. Ik moest natuurlijk even janken. Daarna heb ik haar geknuffeld. Ze is best aardig. Ze heeft het ook verdiend. Maar ik kom haar nog wel een keertje tegen.''

|:(

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 22-08-04 10:10

t3h-Fl1p schreef:Aziaten zijn cool, vooral als ze badminton spelen. :D

Edith Bosch:
,,M'n eerste reactie? Nee, hè, weer zo'n spleetoog met goud. Ik moest natuurlijk even janken. Daarna heb ik haar geknuffeld. Ze is best aardig. Ze heeft het ook verdiend. Maar ik kom haar nog wel een keertje tegen.''

|:(

Beetje jammer ja. Ze was inderdaad pissig dat ze net naast het goud greep, dat is logisch, maar op zo'n manier reageren getuigt nou niet echt van sportief gedrag.

Maar vanochtend met verschillende roeiwedstrijden drie medailles binnen gehaald, erg goed gedaan :).
Twee keer brons en een keer zilver.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 22-08-04 16:20

En nog een keer brons. Leontien van Moorsel reed haar allerlaatste (geslaagde) wedstrijd.

nirvana

Bericht door nirvana » 22-08-04 17:24

Zucht.

__Modbreak_____
Wat denk je hier mee te bereiken behalve een 1-way ticket naar een ban op het forum? Doe nu maar gewoon normaal, dit forum is niet van jou, jij bepaalt de regels ook niet. Dat doe ik. Nog 1x zoiets dergelijks en je bent niet meer welkom op mijin forum. Oh, je wil namen er bij hebben he? Dit is dus DizzyWeb.

Plaats reactie