Welke sport doe jij?

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
Floorster
Donateur
Donateur

Re: Welke sport doe jij?

Bericht door Floorster » 02-09-09 13:05

Volgende week woensdag ga ik voor het eerst meedoen met Zumba :D. Als het bevalt, ga ik het wekelijks doen en dan waarschijnlijk op dinsdag. Blijf dan ernaast nog 1x per weer fitnessen.
Toen ik het aan mijn moeder vertelde, leek het haar ook wel leuk, dus nu gaat mijn pa van die dvd's voor mijn ma downloaden om het thuis te doen haha :o)
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

___
Newbee!

Bericht door ___ » 10-09-09 18:09

Binnenkort weer beginnen met zwemmen :)

__A
Gezocht: relatie!

Bericht door __A » 11-09-09 19:26

Ik zit erover na te denken om te gaan boksen. Volgende week eens kijken voor een proefles.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 11-09-09 23:00

Ik wil heelheelheel erg graag weer basketballen. Ik mis die sport echt gewoon. Alleen ik wil niet meer in Amersfoort en het liefst ook geen wedstrijden spelen. Tenzij het echt een leuk team is. Dus ik zit met een dilemma. WAAR OH WAAR MOET IK ZOEKEN. Utrecht is het meest logisch denk ik. Iemand suggesties?
De grootste draak die er bestaat.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 14-09-09 18:13

Vorige week voor het eerst meegedaan met Zumba. Vond het best moeilijk maar het was wel heel leuk! En je verbrand er volgens mij best veel caloriën mee :o.
Voor deze week heb ik me niet ingeschreven want ik was het vorige week vergeten te doen en nu ben ik ziek, dus kan ik beter even rustig aan doen.
Wil het de week erna zeker weer gaan doen. Ben superslecht in het onthouden van al die pasjes enzo, maar die instructrice zei dat je het na een tijdje wel oppikt dus ik hoop maar dat dat zo is :D.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 14-09-09 20:35

Zumba is ook echt heel leuk! Helaas zitten alle (avond)groepen hier al vol, maar waarschijnlijk komt 't nu ook bij de dansschool, dus ik hoop echtechtecht dat 't dan een beetje op gunstige tijden valt enzo. Enn ik ga sowieso vanaf volgende week zwemmen met m'n zusje! :)
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 17-09-09 18:14

Annie schreef:Ik wil heelheelheel erg graag weer basketballen. Ik mis die sport echt gewoon. Alleen ik wil niet meer in Amersfoort en het liefst ook geen wedstrijden spelen. Tenzij het echt een leuk team is. Dus ik zit met een dilemma. WAAR OH WAAR MOET IK ZOEKEN. Utrecht is het meest logisch denk ik. Iemand suggesties?

Vriendinnetje van mij (die in Utrecht woont) zit al jaren in De Meern geloof ik en die vindt het daar helemaal geweldig. Haar vader traint daar ook een team en haar vader is echt onwijs cool :D
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 18-09-09 11:42

Annie schreef:Ik wil heelheelheel erg graag weer basketballen. Ik mis die sport echt gewoon. Alleen ik wil niet meer in Amersfoort en het liefst ook geen wedstrijden spelen. Tenzij het echt een leuk team is. Dus ik zit met een dilemma. WAAR OH WAAR MOET IK ZOEKEN. Utrecht is het meest logisch denk ik. Iemand suggesties?
of het wat is weet ik niet, ik heb nooit gebasketbald, alleen 2 trainingen meegedaan, maar in Leusden zit ook een basketbal vereniging.
Ik kan er alleen zo snel even niet opkomen hoe ze ook alweer heten.

En Soest en Nijkerk hebben ook een basketbal vereniging geloof ik, maar pin me er niet op vast.

Ik sta ingeschreven bij de sportschool! Maandag begin ik met fitnessen en als er meer groepslessen bij komen ga ik dat misschien ook doen.
Op dit moment zijn alle lessen op tijden die mij niet uitkomen.
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 22-09-09 09:56

still-breathing schreef:

Vriendinnetje van mij (die in Utrecht woont) zit al jaren in De Meern geloof ik en die vindt het daar helemaal geweldig. Haar vader traint daar ook een team en haar vader is echt onwijs cool :D
Ah thanks. Maar ik denk dat ik volgend jaar in Amsterdam ga spelen. Aangezien ik daar dan ook naar school ga. Anders schrijf ik me nu in ergens in Utrecht en moet ik dan alsnog heen en weer gaan reizen. :P

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 22-09-09 10:07

Mijn moeder en ik gaan ook zumba-en.
I was calling your name...
but you would never hear me sing

__A
Gezocht: relatie!

Bericht door __A » 25-09-09 20:13

Net een sportkaart gekocht voor het hele jaar.
Dus: Dinsdag zumba (ik ben benieuwd hoor..) en donderdag boksen!

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 26-09-09 10:57

Ik heb gister voor het eerst spinning gedaan.
Alleen is dat aan de hand van een DVD met instructeur die echt onzin uitkraamt :P
We deden de Alpe d'Huez route, en die vent zegt dan echt dingen als: "Geniet even lekker van het uitzicht." En niet te vergeten:"Niet smokkelen! Je denkt dat ik het niet zie, maar ik zie alles!" Terwijl hij zelf achteruit gaat de berg op gaat :')
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 26-09-09 11:11

Ik doe echt totaal niet aan sport en ik ben het voorlopig ook niet van plan ook.
Misschien als ik straks in m'n stek zit.

harrynak
Postmaniak

Bericht door harrynak » 01-12-09 09:55

ik zwem 2x in de week
I was calling your name...
but you would never hear me sing

Arrogant&Dom
Best kansloos...

Bericht door Arrogant&Dom » 14-08-10 16:23

Annie schreef:
still-breathing schreef:

Ah thanks. Maar ik denk dat ik volgend jaar in Amsterdam ga spelen. Aangezien ik daar dan ook naar school ga. Anders schrijf ik me nu in ergens in Utrecht en moet ik dan alsnog heen en weer gaan reizen. :P
!! Zullen we bij dezelfde club gaan? Ik heb besloten dat ik na 6 jaar basketball en 2 jaar stoppen ook weer wil ballen.......... het blijft een leuk spelletje O-)
"Burgundy makes you think of silly things: Bordeaux makes you talk about them, and Champagne makes you do them."
Jean-Anthelme Brillat-Savarin

Lotte
Postmaniak

Bericht door Lotte » 14-08-10 16:29

Ik ga dinsdag met een vriendinnetje een lesje bodybalance doen. Schijnt leuk te zijn.

blub
Spammerd

Bericht door blub » 14-08-10 18:46

ik doe nu sinds twee weken elke dag een uurtje fitness (springtouwen en fietsen)
en vanaf maandag ga ik de komende twee weken ook af en toe klimmen

Cosmo
Tijd over?

Bericht door Cosmo » 14-08-10 23:06

woensdag begint dan eindelijk mijn voetbalseizoen weer :D
Eindelijk weer trainen, maar wanneer we onze eerste wedstrijd hebben weet ik nog niet.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 16-08-10 11:07

Lotte schreef:Ik ga dinsdag met een vriendinnetje een lesje bodybalance doen. Schijnt leuk te zijn.
Bodybalance is lekker ja :D Wel pittig af en toe.

Ik ga het Zumba'en maar weer eens oppakken binnenkort. Zwem nog wel ieder weekend 1 of 2 keer.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 16-08-10 15:06

Paardrijden O+

Lotte
Postmaniak

Bericht door Lotte » 16-08-10 20:29

Ik ga voor 90% zekerheid weer beginnen aan klassiek ballet. Jaaaaarenlang gedaan toen ik jonger was, en ik mis het echt.

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 16-08-10 20:36

Bedsport.

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 16-08-10 20:36

Sinds eind maart ben ik weer aan het fitnessen. Ik vind het echt heerlijk!! Misschien ooit ook wel een groepslesje meepikken, maar ik vind dit wel fijn eigenlijk zo. Heel misschien ga ik nog beginnen met hardlopen, maar dat moet ik even aankijken i.v.m. werk en hoe het allemaal loopt.
It takes some silence to make sound.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 16-08-10 21:25

Mirte schreef:
Lotte schreef:Ik ga dinsdag met een vriendinnetje een lesje bodybalance doen. Schijnt leuk te zijn.
Bodybalance is lekker ja :D Wel pittig af en toe.

Ik ga het Zumba'en maar weer eens oppakken binnenkort. Zwem nog wel ieder weekend 1 of 2 keer.
Als ik weer naar school ga, ga ik ook weer mee. :) Dan kan ik wat relaxter van te voren eten enz. Zullen we dan gewoon weer afspreken met Anouk en Denise? Dat vond ik wel relaxed altijd.

Motleydotnl
Newbee!
Contacteer:

Bericht door Motleydotnl » 27-08-10 00:01

Softbal en gecombineerde sport met mijn vent. :)
Cheers, Daisy

Plaats reactie