Welke sport doe jij?

Jouw sport, andermans sport, sportmannen, sportvrouwen, als het maar over sport gaat!
KMQueeNy
Moderator
Moderator

Re: Welke sport doe jij?

Bericht door KMQueeNy » 30-05-12 22:28

Leuk hé met die Evy, heb ik ook heeeeel lang gedaan!
Al voordat ik uberhaupt zwanger was 2 jaar en daarna ook ruim een jaar 5x per week gelopen maar toch, ben er nu mee gestopt. Af en toe ga ik gewoon op eigen kracht een stuk hardlopen, ook lekker. Op de 1 of andere manier is m'n motivatie om zo vaak in 1 week naar buiten te gaan om te hardlopen gezakt. Best jammer, want joggen is heerlijk!

Maar nu wil ik kilo's kwijt en een strak lichaam krijgen dus ik ga lekker voor de 6 dagen in de week Insanity :D Yay!

Timon
Newbee!

Bericht door Timon » 05-07-13 10:33

Wauw al een tijdje niet meer actief... Iemand de tennis aan het volgen?
hakuna matata

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 05-07-13 18:09

Ben nu Wimbledon aan het kijken. Ze zenden het nu tenminste eindelijk uit... :')
Love flickered in the city of lights,
Like intermittent radio waves

Twitter - Postcrossing - Facebook

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 06-07-13 12:20

Geen sporter, en al helemaal geen kijker. Dan ga ik t nog liever zelf doen. :p
Just Be

Timon
Newbee!

Bericht door Timon » 09-07-13 09:16

Wow! en heb je de finale van Murray-djokovic gezien? Ik had niet verwacht dat Murray zo gemakkelijk zou winnen :O! http://www.ad.nl/ad/nl/1067/Wimbledon/a ... nale.dhtml
hakuna matata

Timon
Newbee!

Bericht door Timon » 09-07-13 09:25

Oh en simba, ik krijg juist zin om te sporten door naar sport te kijken:p
hakuna matata

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 05-09-17 09:03

Nou, sinds een paar maanden zijn we aan de fitness geslagen. Vriendin wil perse 3x per week en die wil groepslessen volgen. Gevolg: afgelopen maanden hebben me 3 avonden per week gekost. Half 7 naar de sportschool, er voor niet kunnen eten want veel te vroeg en dan om 21:30 eens een keer eten. Hele avond weg.

Maargoed, 1 van dr groepslessen is verdwenen en ze wil nu 2x per week het schema volgen (jaja, fitnesscoach, errug hip). Dus direct uit werk die kant op. Veel vroeger daar, dus vroeger thuis! ...dus gisteren aten we alsnog om 21:30...

Maargoed, we zijn goed bezig opzich. Eerste 2 maanden bleken we het "er een beetje inkomen" schema te hebben. Dus we zijn sinds vrijdag echt van start... zal mij benieuwen. Ik doe het eigenlijk voor mijn conditie in eerste instantie, dus al die apparaten met gewichten kunnen me gestolen worden, maar sja. Schijnt er bij te horen. Over 2 weken mogen we met gewichten gaan gooien. "Is beter dan apparaten". Leuk, maar daar heb ik dus eigenlijk echt geen trek in.

Plaats reactie