Help! Welke telefoon moet ik nemen?

Van computers tot stereotorens...
Webdesign & meer is hierheen verhuisd, dus ook alle internet zaken!
Arrogant&Dom
Best kansloos...

Re: Help! Welke telefoon moet ik nemen?

Bericht door Arrogant&Dom » 19-07-10 12:12

Ook internet, ook mail, ook twitter, ook hyves, ook msn, ook sms, ook bellen. Ik kan er alles mee, muziek herkenning bla bla bla. Fantastische uitvinding maar de opmerking van Frank is de meest waardevolle in dit topic, voor je het weet ben je zo gestrest als wat.
"Burgundy makes you think of silly things: Bordeaux makes you talk about them, and Champagne makes you do them."
Jean-Anthelme Brillat-Savarin

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 19-07-10 16:05

Internet op mijn telefoon scheelt mij heel veel kosten. Ik betaal nu voor internet en 10 cent per minuut voor uitgaande gesprekken en 3 cent voor inkomende gesprekken (hier betaal je ook als iemand jouw telefoon belt ja) en ik gebruik eigenlijk het internet veel meer dan ik bel en sms.

Ik ben alleen geen telefoon persoon, ik had hem aangeschaft voor m'n oude baan, nu is het eigenlijk een beetje een pats ding :P Maar ben er zo aan gewend (het toestel) dat ik toch niet terug zou willen naar een toestel zonder toetsenbord en internet. :)
Calm your tits!

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 26-07-10 23:28

Hulde @ Fank: Das best spot on.

@Jules: Whut?! voor ínkomende gesprekken? Wat is dat voor middeleeuwse wurgtaxatie?

Ontopic: Het ligt er helemaal aan wat je plan is qua internet. Meestal pakken wij de wiki pas al we het wel ongeveer weten, maar niet zeker zijn (never trust or buy anything... :) ) Voor Email is zo'n telefoon eigenlijk meer van de categorie: handig voor als ik me aan het vervelen ben,maar geen halszaak als ik dit mailtje twee uur later lees/beantwoord.

Het enige waar ik de internetverbinding van mijn geliefde E71 (want: een batterij die koppig weigert om de geest te geven) voor gebruik is door m aan m'n laptop te hangen. Alle voordelen van mobiel zijn en geen lasten van zo'n klein kutschermpje waar je eigenlijk niks op kan zien.

Plus dat ik natuurlijk te weinig tijd maak voor hyves, facebook een stap terug in de tijd vind (een kleine 2010 jaar ofzo, dat bijhouden van alles zonder opt-out vind in zooo romeinse volkstelling) en naar mijn onbescheiden mening ik te welbespraakt ben voor maar 140 tekens (en zeker niet de behoefte heb om aan de hele wereld te melden dat ik ben gaan schijten). Dus wat social media betreft heb ik geen daar mening over.

Extra gratis tip voor de bellers van KPN (en dus ook telfort): Verleng/koop je abo in de winkel. Abo's via de website rekenen namelijk in minuten en niet in seconden, zoals het 'hoort'. Zo kan ik ook een goedkoop abonnement maken, de helft krijgen waar je voor betaald is een beetje een kutstreek. SMS-ers hebben hier dan weer minder last van, een smsje kost gewoon een halve belminuut.

Overigens hebben de Haagse vrinden de blackberry bundels verlaagd naar concurrerende prijzen (lees: hetzelfde als het normale mobiele internet). Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar een Ipad is blijkbaar toch ergens goed voor.
Later is allang begonnen.

Floorster
Donateur
Donateur

Bericht door Floorster » 07-09-10 18:47

Kick! Want ik wil graag tips/ervaringen :)

Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe telefoon met internet. Ik wil niet een te duur abonnement want ik heb een hekel aan bellen en ik sms alleen (maar ook niet echt bijster veel). Ik wil het liefst bij Hi blijven, want mijn ervaringen zijn gewoon goed.

Ik wil eigenlijk een iPhone 4 maar het bereik van T-Mobile is hier in de wijk enorm slecht. Ik hoor van sommige mensen dat ze al 2 maanden amper kunnen bellen/smsen/internetten. Ik weet niet hoelang het gaat duren voordat het gefixt is (is iets met de zendmast). De iPhone lijkt me trouwens chill vanwege al die applicaties.

Een BlackBerry lijkt me ook wel chill, maar hoe zijn die toetsjes? Is het een beetje makkelijk met smsen? Ik heb lange nagels dus ik weet niet of dat juist handig is of dat die dan in de weg zitten :P. En hoe is internetten op een BlackBerry? Kan je een beetje makkelijk navigeren? Wat voor apps zijn er allemaal?

Andere aanraders? Ik ben zelf een enorm grote fan van Sony Ericsson en ik heb ook overwogen om de Vivaz Pro te kopen, maar ik vond het touchscreen best slecht.

Wat ik trouwens wil met de telefoon: bellen, smsen, internetten, camera (min 3.2 mp want anders ga ik er op achteruit), radio en een soort navigatiedingetje lijkt me ook wel chill.
Do one thing every day that scares you.

Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 07-09-10 18:49

Het smsen met lange nagels is geen probleem op een BB, ik vind dat juist chiller. :p Voor de rest weinig informatie van mijn kant haha.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 30-09-10 22:43

Sony Ericsson X10 mini hier, alle apps die je maar wilt zijn te downloaden. Android, i'm happy!!
Ik ben tevreden *O*

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 25-10-10 16:16

*schup*

Bij welke provider kan je die losse internetabo's voor een maand kopen en wat kost zo n geintje dan?

Toen ik nog veel in de trein zat om bij mijn lief te komen gebruikte ik internet als tijdverdrijf, maar dat heb ik nu niet meer nodig en gebruik ik het nog amper, als ik internet nodig heb, heb ik naar school sowieso altijd al mijn laptop mee.
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 29-10-10 14:27

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 29-10-10 14:40

Ik zit serieus te overwegen om mijn Bold9700 weg te doen en terug over te stappen op mijn oude Nokia waarmee ik kon bellen, smsen en bier openen.

Maarja. M'n email op de telefoon is toch wel erg handig, en google maps als je niet weet wáár je nu precies heen moet ook (fietsroutes (Y) ) en af en toe eens iets googlen is zo gek nog niet.

Ik blijf bij m'n haat/liefde verhouding denk ik.
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 29-10-10 16:05

Ik ben echt verliefd op mn BB, internet is echt heel chill. ik vind het heerlijk om up-to-date te blijven op FB en Twitter, en als ik er geen zin in heb zet ik mn telefoon op stil en leg ik m weg. Ik betaal nu €7,50 per maand voor m'n internet ipv €17,50, dat is een actie voor 't eerste jaar ofzo. En verrrder ben ik zeer tevreden over m'n telefoontje, alleen vind ik de batterij een beetje vervelend want hij gaat vrij snel leeg.

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 30-10-10 01:33

Als je qua internet voornamelijk FB en Twitter gebruikt (en dus geen zware dingen als YT filmpjes) kan je in verbindingen je antenne van 3G op 2G zetten. Scheelt ongeveer een dag batterij!
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 30-10-10 09:25

KMQueeNy schreef:Sony Ericsson X10 mini hier, alle apps die je maar wilt zijn te downloaden. Android, i'm happy!!
Ik ben tevreden *O*
Ik heb een BB overwogen, maar ik ben zó tevreden over m'n Sony (na 100 waardeloze Samsungs, Motorola's en Nokia's) dat ik volgens mij nooit meer anders zou willen dan Sony. Gotta love it.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 30-10-10 10:33

LeBlond schreef:Als je qua internet voornamelijk FB en Twitter gebruikt (en dus geen zware dingen als YT filmpjes) kan je in verbindingen je antenne van 3G op 2G zetten. Scheelt ongeveer een dag batterij!
Dat scheelt inderdaad wel flink, want ik had eerst ook steeds gewoon 3G aan en dan was de batterij zo leeg, en nu doe ik er veel langer mee. Ik ben nog steeds wel content met mijn BB. Vooral het pingen met Laurens is echt ideaal, want ik ben er nu gewoon achter dat ruim 75% van mijn telefoonkosten eerst opgingen aan sms'en met hem, dus ik heb nu eigenlijk een beetje een te ruime bundel :p
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 30-10-10 21:17

ik denk dat ik toch maar voor de SonyEricsson Xperia X10 Mini Pro ga.
Alleen bij verlengen via Hi zelf moet ik 130 euro bij betalen en bij verlengen via studentmobiel is hij gratis (allebei 1 jaar verlengen, en hetzelfde abonnement) :s
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

pink-lemonade
Postmaniak

Bericht door pink-lemonade » 31-10-10 14:42

Maar als je 'm van 3g naar 2g zet heb je echt een slome verbinding met internet toch :P?

Ik ben ook net als Roos van mobiel gewisseld, van de curve naar de bold, heb hem nu een maandje of twee denk ik? Vind hem wel echt chill qua internet maar heb echt veel meer problemen met deze! Heel vaak geeft 'ie een app error aan en dan moet ik 'm opnieuw opstarten. Ook loopt hij vaak vast bij m'n whatsapp, en mijn geheugenkaartje pakt hij minstens 2x per dag niet :'). En de batterij is inderdaad veel sneller op! En als hij rood is kan je letterlijk nog 1 berichtje sturen en dan is 'ie dood, maar bij de curve had je dan nog wel een half dagje :p.
Discontent is the first necessity of progress.

Florence
Postmaniak

Bericht door Florence » 31-10-10 16:36

Mijn internet is net zo snel als met 3g, soms heb ik zelfs t idee dat t sneller is :p en ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met m'n Bold, nog geen errors, m'n curve liep steeds vast als ik gewoon op internet zat en toen moest ik m steeds opnieuw opstarten. Maar ik heb m niet vannacht maar de nacht ervoor opgeladen en ik heb nu nog anderhalf streepje batterij terwijl toen ik 3g aan had staan kon ik m 's avonds alweer opladen (als ik m de hele nacht had opgeladen). Wow m'n Nederlands is volgens mij heel slecht in dit verhaal maar ik heb een kater :')

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 31-10-10 22:48

Ik heb m vanochtend idd ook op 2G gezet en mijn batterij is gewoon nog bijna vol :)
It's amazing :')

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 01-11-10 12:27

Mirte schreef:Ik ben tegen internet op je telefoon. Waar is de tijd dat men nog de atlas pakte tijdens een gesprek om op te zoeken waar Kutkrabbeledam ligt? En dat je je hersens liet kraken om op die ene film waar die ene acteur ook in speelde te komen? Waar zijn de discussies over of Nederland nou in 1988 of 1989 (ik heb geen idee) het WK won? ALLEMAAL WEG OMDAT IEDEREEN METEEN DIE KOLERETELEFOONS ERBIJ PAKT OM HET OP TE ZOEKEN!

En heel leuk dat je op het station kan opzoeken dat je trein 5 minuten vertraging heeft, maar daar moet je nog steeds op wachten, dus wat is het nut?
Zegt Mirte die nu een Blackberry heeft die altijd naast haar ligt. :')
De grootste draak die er bestaat.

Florence
Postmaniak

Re:

Bericht door Florence » 01-11-10 13:35

Cyamytha schreef:Ik heb m vanochtend idd ook op 2G gezet en mijn batterij is gewoon nog bijna vol :)
It's amazing :')
Dat had ik dus ook, wat een uitvinding O+

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 01-11-10 16:05

Annie schreef:
Mirte schreef:Ik ben tegen internet op je telefoon. Waar is de tijd dat men nog de atlas pakte tijdens een gesprek om op te zoeken waar Kutkrabbeledam ligt? En dat je je hersens liet kraken om op die ene film waar die ene acteur ook in speelde te komen? Waar zijn de discussies over of Nederland nou in 1988 of 1989 (ik heb geen idee) het WK won? ALLEMAAL WEG OMDAT IEDEREEN METEEN DIE KOLERETELEFOONS ERBIJ PAKT OM HET OP TE ZOEKEN!

En heel leuk dat je op het station kan opzoeken dat je trein 5 minuten vertraging heeft, maar daar moet je nog steeds op wachten, dus wat is het nut?
Zegt Mirte die nu een Blackberry heeft die altijd naast haar ligt. :')
Ach ja, ik ben zo verschrikkelijk principieel :') Maar ik pak nog wel gewoon de atlas en denk na als ik iets niet weet.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 03-11-10 21:29

Oh, ik heb sinds een week of twee weer een mening over kleine pre-paid toestelletjes.

Heb een baby nokia (2330) gekocht. Reden is dat ik een (prepay-)nummer wilde hebben die ik zakelijk (nieuwe baan, dus detacheringsmobieltje inleveren) kan gebruiken -->> Lees: Uitzetten buiten kantooruren, zodat niet iedere vrolijkerd me uit de kroeg kan bellen en dus tegen het bandje kan praten. Scheelt ook een boel gelul omdat mensen in mijn vakgebied zichzelf doorgaans verheven voelen boven bandjes tenzij het echt belangrijk is.

Specs waren uiteraard sub-standaard: Geen toeters, alleen bellen en lange accu-levensduur.

Doettutprima en het batterijtje weigert heel beleefd om dood te gaan, dus ik ben voor de verandering eens tevreden
Later is allang begonnen.

Bla
Postmaniak

Bericht door Bla » 11-03-11 09:40

KMQueeNy schreef:Zo zat ik me zwaar te irriteren aan het Twitter gebeuren tijdens de verkiezingen...... :|
Vriendje hier heeft een nieuwe foon van z'n baas gehad. Helemaal hip ding, Twitter en zooi en pfffffff.
1 van de eerste avonden plingpling je telefoon piept wat nu weer? 'Oh mijn baas via Twitter, iets over voetbal'. Aaaaaargh :p
Haha ja en Jeroen Wollaerts met z'n schermpje met twitterberichten van heel Nederland over de verkiezingen.. of heb ik het nu weer heel ergens anders over?

Weet nog dat ik een keer in een kroegje stond en er stond een meisje dat ik ken te dansen op de dansvloer, steeds met haar iphone in de hand. En er werd een nummer over een tijdmachine gedraaid. De volgende ochtend zag ik op twitter dat ze dus tijdens dat dansen heeft staan twitteren dat ze stond te dansen op dat nummer. :') En dan ook echt iets van 8 tweets daarover ofzo. omg. :L

Maar dit is een andere discussie.

Ennieweej, ik wil, net als Mirte ook wel weten hoe dat zit met internet op een blackberry. Wat is de prijs? op hi.nl zie ik iig dat het voor blackberry bold 9780 9.95 is. Maar geen idee of dat dan een fijne blackberry is ofzo. Dat is trouwens een eenjarig abo, lijkt me superfijn, kun je na een jaar sim only nemen? Of werkt dat niet zo? Ik ben hier echt slecht in. Maar heb nu twee telefoons gehad (ja, ik begon laat :P) En had er steeds na een jaar al genoeg van omdat ze kuren kregen. Ben bangdat dat met Blackberry ook gewoon zo is.

Nog even een leuk verhaal: Ik heb nu dus een nokia E71, en die mag nooit iemand meer kopen. Eerste half jaar deed ie het prima. Maar daarna ging 't los.

- Viel de hele tijd uit. startte zichzelf ook weer op, viel dan weer uit (en dan echt de hele dag door) Heel irritant was het, want je kreeg het echt niet onder controle. Heb uiteindelijk mijn batterij eruit gehaald en er niet meer terug in gedaan. Dat was de enige manier om die ellende op te lossen. Want steeds als 'ie uitviel hoorde je ook zo'n nare piep.
- Vaak moet je 8 seconden een toets inhouden voordat hij reageert.
- Internet werkt echt traag (behalve als ik snaptu gebruik ofzo).
- Batterij was om de 2 uur leeg
- Hij begon zelf contactpersonen toe te voegen met dit soort namen: 'jhfuhsfhirlnnqq88221'. En ook kon ik mijn trilfunctie bijvoorbeeld niet meer moeiteloos omzetten naar een andere functie. Want als ik die knop daarvoor indrukte dan begon hij zichzelf weer spontaan uit- en aan te zetten.

En op een dag was dat ineens allemaal voorbij. Nu kan ik mijn trilfunctie wel weer normaal omzetten naar een andere zonder dat 'ie uitvalt. Heel raar. Hij werkt nu 'wel oke'. Maar het is nog steeds een onding. Een vriend van mij, en zijn vriend weer hadden echt precies dezelfde klachten. Wat kun je je vergissen in een telefoon. :')

Ohja nog iets leuks, als ik een gemiste op roep heb staat er: 1 geminste oproep. :')

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 11-03-11 11:28

Milouts schreef:
Ennieweej, ik wil, net als Mirte ook wel weten hoe dat zit met internet op een blackberry. Wat is de prijs? op hi.nl zie ik iig dat het voor blackberry bold 9780 9.95 is. Maar geen idee of dat dan een fijne blackberry is ofzo. Dat is trouwens een eenjarig abo, lijkt me superfijn, kun je na een jaar sim only nemen? Of werkt dat niet zo? Ik ben hier echt slecht in.
Jupp, als je een éénjarig abonnement aansluit kan je na dat jaar over stappen op sim only. Wel op tijd bij zijn, bestje kan je drie maanden voordat je abonnement afloopt de winkel even inlopen en daar kan je dat dan gewoon regelen, dan gaat het als het goed is automatisch over. Maar ik blijf van mening dat je providers nauw in de gaten moet houden.
Milouts schreef: Maar heb nu twee telefoons gehad (ja, ik begon laat :P) En had er steeds na een jaar al genoeg van omdat ze kuren kregen. Ben bangdat dat met Blackberry ook gewoon zo is.
Ik heb alleen maar gezeik met de Blackberry Bold 9700. Hoewel ik moet bekennen dat ze wel tegen een stootje kunnen (mijne is in een emmer schoonmaaksop verdronken en er is een auto over heen gereden, deed het nog) Ik weet niet beter dan dat het ding (ook die van mijn vriend) continu vastloopt, opnieuw opgestart moet worden (wat alleen maar kan door middel van een een battery pull out). Ik kan echt niet wachten totdat ik in mei weer een nieuw model kan uitkiezen en dan ga ik waarschijnlijk weer voor een Android telefoon.
En weetje, da pingen van blackberry lijkt natuurlijk ontzettend chill, maar als je whats app op je telefoon zet, wat je gewoon gratis kan downloaden, kan je ook onbeperkt contact onderhouden én heb je een veel groter bereik, omdat pingen zich enkel onder de blackberry gebruikers nuttig maakt en whats app praktisch op elke telefoon gezet kan worden.
Milouts schreef:Nog even een leuk verhaal: Ik heb nu dus een nokia E71, en die mag nooit iemand meer kopen. Eerste half jaar deed ie het prima. Maar daarna ging 't los.

- Viel de hele tijd uit. startte zichzelf ook weer op, viel dan weer uit (en dan echt de hele dag door) Heel irritant was het, want je kreeg het echt niet onder controle. Heb uiteindelijk mijn batterij eruit gehaald en er niet meer terug in gedaan. Dat was de enige manier om die ellende op te lossen. Want steeds als 'ie uitviel hoorde je ook zo'n nare piep.
- Hij begon zelf contactpersonen toe te voegen met dit soort namen: 'jhfuhsfhirlnnqq88221'. En ook kon ik mijn trilfunctie bijvoorbeeld niet meer moeiteloos omzetten naar een andere functie. Want als ik die knop daarvoor indrukte dan begon hij zichzelf weer spontaan uit- en aan te zetten.

En op een dag was dat ineens allemaal voorbij. Nu kan ik mijn trilfunctie wel weer normaal omzetten naar een andere zonder dat 'ie uitvalt. Heel raar. Hij werkt nu 'wel oke'. Maar het is nog steeds een onding. Een vriend van mij, en zijn vriend weer hadden echt precies dezelfde klachten. Wat kun je je vergissen in een telefoon. :')

Ohja nog iets leuks, als ik een gemiste op roep heb staat er: 1 geminste oproep. :')
haha wat maf! lijkt wel water schade, maar dat is het dus niet gezien je al weet dat twee anderen dezelfde klachten hebben. Maar als dat ding dat na een half jaar al deed heb je toch nog gewoon garantie?
Just Be

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 11-03-11 13:47

Milou, ik heb een Nokia E72 en ik heb ook van die rare fratsen met mijn telefoon. :') Zo heeft het geluid voor smsjes het gewoon een paar maanden niet gedaan en serieus OPEENS deed ie het wel weer. Mijn contactpersonen verdwijnen af en toe en een paar dagen later staan ze er ook opeens weer in. Mijn achtergrond verandert zonder dat ik eraan zit.. Ik weet niet wat het met de E-serie is. :')
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Bla
Postmaniak

Bericht door Bla » 12-03-11 20:03

Meisje schreef:
Milouts schreef:
Ennieweej, ik wil, net als Mirte ook wel weten hoe dat zit met internet op een blackberry. Wat is de prijs? op hi.nl zie ik iig dat het voor blackberry bold 9780 9.95 is. Maar geen idee of dat dan een fijne blackberry is ofzo. Dat is trouwens een eenjarig abo, lijkt me superfijn, kun je na een jaar sim only nemen? Of werkt dat niet zo? Ik ben hier echt slecht in.
Jupp, als je een éénjarig abonnement aansluit kan je na dat jaar over stappen op sim only. Wel op tijd bij zijn, bestje kan je drie maanden voordat je abonnement afloopt de winkel even inlopen en daar kan je dat dan gewoon regelen, dan gaat het als het goed is automatisch over. Maar ik blijf van mening dat je providers nauw in de gaten moet houden.
Milouts schreef: Maar heb nu twee telefoons gehad (ja, ik begon laat :P) En had er steeds na een jaar al genoeg van omdat ze kuren kregen. Ben bangdat dat met Blackberry ook gewoon zo is.
Ik heb alleen maar gezeik met de Blackberry Bold 9700. Hoewel ik moet bekennen dat ze wel tegen een stootje kunnen (mijne is in een emmer schoonmaaksop verdronken en er is een auto over heen gereden, deed het nog) Ik weet niet beter dan dat het ding (ook die van mijn vriend) continu vastloopt, opnieuw opgestart moet worden (wat alleen maar kan door middel van een een battery pull out). Ik kan echt niet wachten totdat ik in mei weer een nieuw model kan uitkiezen en dan ga ik waarschijnlijk weer voor een Android telefoon.
En weetje, da pingen van blackberry lijkt natuurlijk ontzettend chill, maar als je whats app op je telefoon zet, wat je gewoon gratis kan downloaden, kan je ook onbeperkt contact onderhouden én heb je een veel groter bereik, omdat pingen zich enkel onder de blackberry gebruikers nuttig maakt en whats app praktisch op elke telefoon gezet kan worden.
Milouts schreef:Nog even een leuk verhaal: Ik heb nu dus een nokia E71, en die mag nooit iemand meer kopen. Eerste half jaar deed ie het prima. Maar daarna ging 't los.

haha wat maf! lijkt wel water schade, maar dat is het dus niet gezien je al weet dat twee anderen dezelfde klachten hebben. Maar als dat ding dat na een half jaar al deed heb je toch nog gewoon garantie?
Thanks voor de info en tips! :) Superfijn. Hahahahaha is dat van die emmer met sop en de auto echt waar? Jesus. :') Maar.. wel echt bizar dat de ervaringen met Blackberry zo verschillen. Vanmiddag even gekeken naar de Blackberry van een vriendin van mij, hetzelfde type als jij hebt, en zij heeft er helemaal geen problemen mee. Maar ik hoor ook van veel andere mensen dat ze er veel gezeik mee hebben. En anderen weer niet. Super irritant. Als het nou bij iedereen kut was.. haha. :)

En whatsapp.. kan je dat niet installeren op een Blackberry?

@Clara, wowww wat kut! Ik dacht dat die E72 juist wel beter zo zou functioneren. Maar Nokia leert dus blijkbaar niet van fouten. :') Een vriend van mij had iets over een softwareupdate ofzo, maar dat heb ik 800 keer laten doen in de winkel en dat helpt dus voor geen fuck. De eerste paar weken wel maar daarna deed 'ie steeds weer vreemd. Maar je kunt een poging wagen! Wie weet is het bij jou wel alleen die softwareupdate! :)

Plaats reactie