Help! Welke telefoon moet ik nemen?

Van computers tot stereotorens...
Webdesign & meer is hierheen verhuisd, dus ook alle internet zaken!
Simba
Donateur
Donateur

Re: Help! Welke telefoon moet ik nemen?

Bericht door Simba » 11-05-10 10:23

Sowieso zijn de basis SE wel goed geloof ik!
Ik vind t nog steeds kut dat ik de mijne ben verloren.
Just Be

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 11-05-10 10:25

Ik mis mijn andere telefoon heel erg. Ik hoop nog elke dag dat iemand naar me toe komt en zegt: "Sorry.. ik had 'm nooit van je mogen stelen." :')
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

Grietje
Wannabe-crew?

Bericht door Grietje » 11-05-10 13:43

Marion schreef:Voor al die mensen die batterijen hebben die 1,5 week meegaan...

Wat voor telefoon hebben jullie?
Ik wil een goedkoop toestel dat lang meegaat, om mee te nemen naar festivals (simlock gaat eraf en dan een duitse kaart erin, scheelt veel geld)
Ik heb deze. Hij is nu echter niet meer te koop bij bol.com en ik weet niet of ze 'm ook nog ergens anders hebben, maar er zijn wel veel soortgelijke telefoons en volgens mij doen die het ook wel zo goed. :)

Linkje naar bol.com.

Ekmef
Postmaniak

Bericht door Ekmef » 19-05-10 10:03

Ik heb de HTC Touch Diamond, kan pas in oktober verlengen maar ben aan het twijfelen of ik de HTC Legend, HTC HD Mini of de SE Xperia 2 blablabla ga nemen.. Ik ben echt grote HTC fan, maar SE is ook wel fijn..
Love makes you stupid.

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 19-05-10 10:07

Ik heb nu voor het eerst een HTC, maar op mijn werk zie ik ze veel en volgens mij zijn het hele stevige, betrouwbare telefoons!
Maar SE's ook wel...
hier heb je dus geen reet aan :')

maar als je pas in oktober kan verlengen, zou ik als ik jou was nog even wachten met om je heen kijken, die markt veranderd zo snel!
Just Be

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 27-05-10 13:00

Leute, hoe zit dat nou met dat BlackBerry internet? Hoor daar echt veel verschillende verhalen over qua prijs. Wat zijn de mensen met een BlackBerry hier maandelijks in totaal kwijt?
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 27-05-10 17:57

Mirte, je hebt net een nieuwe telefoon en er staat nog een gestolen nieuwe telefoon in de kast!
De grootste draak die er bestaat.

Ekmef
Postmaniak

Bericht door Ekmef » 02-06-10 14:14

Meisje schreef:maar als je pas in oktober kan verlengen, zou ik als ik jou was nog even wachten met om je heen kijken, die markt veranderd zo snel!
Daar heb je gelijk in :)
Love makes you stupid.

__A
Gezocht: relatie!

Bericht door __A » 28-06-10 17:53

Afbeelding
Nokia N97 mini

M'n abonnement loopt bijna af, dus het wordt weer tijd om een nieuwe telefoon uit te kiezen.
Ik zit eraan te denken om deze te kopen, iemand ervaring ermee?

Eevee
Donateur
Donateur

Bericht door Eevee » 28-06-10 18:55

_Angela schreef:Afbeelding
Nokia N97 mini

M'n abonnement loopt bijna af, dus het wordt weer tijd om een nieuwe telefoon uit te kiezen.
Ik zit eraan te denken om deze te kopen, iemand ervaring ermee?
Ik zelf niet, maar een klasgenootje van mij is er echt super tevreden over!
Ik weet verder niet heel veel details ( :') ), maar ik hoor van haar alleen maar goede verhalen.
.when I grow up I wanna have boobies

__A

Bericht door __A » 28-06-10 19:21

Oke, thanks!

En dan nog een vraagje voor iedereen die internet op zijn/haar mobiel heeft.
Gebruiken jullie dit vaak? En is het ook een beetje relax internetten via je telefoon?
Want ik zit nog te twijfelen.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 28-06-10 22:53

Ik ben tegen internet op je telefoon. Waar is de tijd dat men nog de atlas pakte tijdens een gesprek om op te zoeken waar Kutkrabbeledam ligt? En dat je je hersens liet kraken om op die ene film waar die ene acteur ook in speelde te komen? Waar zijn de discussies over of Nederland nou in 1988 of 1989 (ik heb geen idee) het WK won? ALLEMAAL WEG OMDAT IEDEREEN METEEN DIE KOLERETELEFOONS ERBIJ PAKT OM HET OP TE ZOEKEN!

En heel leuk dat je op het station kan opzoeken dat je trein 5 minuten vertraging heeft, maar daar moet je nog steeds op wachten, dus wat is het nut?

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 28-06-10 23:01

Ik kán internetten op mijn telefoon. Meestal, als ik het doe, is het omdat ik ergens heen moet waar ik de weg niet weet ofzo en dan koop ik internet Blox en dan kan ik een maand 'gratis' internetten. En dan gebruik ik het wel ja, in Londen bv. buienradar regelmatig aangehad, Google Maps is ook handig als je verdwaald bent. Verder ns.nl/9292ov.nl omdat ik dan geen zin heb om op te schrijven welke treinen ik moet hebben enzo, en als ik dat wel doe doe ik het alsnog omdat er nog wel eens spoorwisselingen zijn. En verder FOK! en Hyves. Maar dat mis ik niet als ik geen internet blox heb.

Dusseh. Het is wel handig ja, zo op z'n tijd. Maar om te zeggen dat ik er echt veel mee doe, nee. Heb mijn mobiel nu sinds december en heb twee keer die internet Blox gekocht. De eerste keer moest ik supervel treinen dus gebruikte ik het als vermaak, de tweede keer dus voor ns.nl (was wel nodig ook toen :') gezeik met de NS). Maar als ik het niet zou hebben gehad, was ik er wel op een andere manier uitgekomen (mensen aanspreken :o eng hè!).

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 28-06-10 23:02

Oh, en Twitter is helemaal verschrikkelijk.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 28-06-10 23:07

Op dat punt ben ik het met je eens.

Gerwin
Postmaniak

Bericht door Gerwin » 28-06-10 23:16

zal ik stiekum bekennen dat ik een iphone heb genomen voor het internet?

maaaaarrrrrrrr..... ik ben ook veel onderweg dus kan ik elk geval mijn mail beantwoorden enzo.
Doet dingen voor Radio & TV

__A

Bericht door __A » 29-06-10 00:10

Ik denk ook dat ik mijn abonnement zonder internet ga bestellen, want waarschijnlijk gebruik ik het de eerste maand ff omdat het nieuw is, en daarna gebruik ik toch alleen maar m'n laptop voor internet.
Dus beetje zonde van al dat geld.
En dan kan ik inderdaad altijd voor een maandje zo'n internetbundel kopen als ik het nodig zou vinden.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 29-06-10 00:13

Dat laatste is echt ideaal, als je veel reist ofzo voor eventjes, maar je hoeft het dus niet altijd te betalen. Kan het je zeker aanraden.

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 29-06-10 23:18

Mirte schreef:Ik ben tegen internet op je telefoon. Waar is de tijd dat men nog de atlas pakte tijdens een gesprek om op te zoeken waar Kutkrabbeledam ligt? En dat je je hersens liet kraken om op die ene film waar die ene acteur ook in speelde te komen? Waar zijn de discussies over of Nederland nou in 1988 of 1989 (ik heb geen idee) het WK won? ALLEMAAL WEG OMDAT IEDEREEN METEEN DIE KOLERETELEFOONS ERBIJ PAKT OM HET OP TE ZOEKEN!

En heel leuk dat je op het station kan opzoeken dat je trein 5 minuten vertraging heeft, maar daar moet je nog steeds op wachten, dus wat is het nut?

Dat was '88. En dat was het EK.

En het voordeel van internet op je mobiel is ongekend. Je moet alleen leren om af en toe dat klote ding in je broekzak te laten zitten of hem op 'enkel smsjes en telefoontjes weergeven' te zetten omdat je er anders de hele tijd mee in je handen zit.
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

Simba
Donateur
Donateur

Bericht door Simba » 30-06-10 07:53

Ik heb internet op mijn telefoon, &I love it!

Ik gebruik het echt super vaak. Mijn e-mailtjes komen direct binnen op mijn mobiel.
Als Dion en ik weer eens aan het bekvechten zijn dan is het super handig om heel snel te laten zien dat ik gelijk heb!
Daarnaast lees ik geen kranten maar check ik hun websites in de bus en ben altijd up to date op Facebook.
Ook erg handig om snel te zien wel perron je nodig hebt of om buienradar.nl te bekijken.
Filmpjes vallen ook binnen mijn abonnement, maar daar maar ik dan weer minder gebruik van, maar af en toe is het wel eens leuk om die ene reclame op te zoeken.
Ook met mijn werk vind ik het erg handig, want ik heb echt géén richtingsgevoel en verdwaal nog steeds in mijn eigen stad, maar met het ophalen van die kindertjes is het heel handig om op googlemaps even de locatie op te zoeken.

Kortom, ik vind het geniaal. Ik realiseer me best dat ik behoorlijk verslaafd ben aan het ding/nieuwe snufjes. Maar ik maak er écht héél véél gebruik van.
Maar wat Frank zegt, ik kan mijn telefoon ook heel gemakkelijk laten liggen, soms ben ik de eeuwige bereikbaarheid he-le-maal zat, en dan gaan alle verbindingen uit en fungeert mijn telefoon alleen nog als agenda, rekenmachine en multimedia speler.

Oh en Noortje, ik weet niet hoe het bij die blox werkt, maar mijn internet abonnement vervalt in het buitenland en moet ik weer per pagina betalen.
Just Be

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 30-06-10 09:28

Ik heb internet op mijn mobiel, maar geen abonnement. Ik gebruik het eigenlijk alleen heel af en toe om mail te checken als ik belangrijke mail verwacht en geen computer in de buurt is. Ik hoef niet zo nodig altijd up to date met facebook te zijn, lees liever een echte krant en de treintijden incl spoor zie ik wel op het station, eerder heb ik er toch niet echt wat aan (behalve dan natuurlijk hoe laat een trein ongeveer gaat)

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 30-06-10 11:31

Marloes, je bent een vrouw naar mijn hart.

Natuurlijk is het hartstikke handig om overal je mail te kunnen kijken, maar voor al die andere dingen gebruik ik liever gewoon de krant, een atlas, het woordenboek of goede argumenten.

Mijn oom en de vriend van mijn zus zitten de godganse dag met die stomme telefoons in hun handen. Twitter, Facebook en al die andere ongein. Mijn god, je zal eens moeten missen dat een vage kennis flink heeft zitten schijten bij zijn schoonouders thuis. Waarom moeten mensen tegenwoordig in godsnaam al dat soort infantiele informatie delen?

Dat er ook mensen worden ontslagen of aangeklaagd om iets wat ze op Twitter hebben gezet.. Waar gaat het heen met deze wereld?

KMQueeNy
Moderator
Moderator

Bericht door KMQueeNy » 01-07-10 08:26

Zo zat ik me zwaar te irriteren aan het Twitter gebeuren tijdens de verkiezingen...... :|
Vriendje hier heeft een nieuwe foon van z'n baas gehad. Helemaal hip ding, Twitter en zooi en pfffffff.
1 van de eerste avonden plingpling je telefoon piept wat nu weer? 'Oh mijn baas via Twitter, iets over voetbal'. Aaaaaargh :p

Ekmef
Postmaniak

Bericht door Ekmef » 01-07-10 13:31

Ik heb ook internet op mijn mobiel, vind het super handig om onderweg mijn mail te kunnen checken :)
Love makes you stupid.

Cyamytha
Donateur
Donateur

Bericht door Cyamytha » 01-07-10 16:29

Ik lees ook regelmatig TM ff door, als het rustig is op werk.
MSN soms in de trein.
Check files.
Check treinstoringen verderop in het traject.
Mailen.
Hyven.
Route informatie.

(L) it.

Plaats reactie