Dreamweaver 8.0

Van computers tot stereotorens...
Webdesign & meer is hierheen verhuisd, dus ook alle internet zaken!
Plaats reactie
Verwijderd

Dreamweaver 8.0

Bericht door Verwijderd » 16-11-06 12:30

Voor mijn opleiding moet ik een digitaal portfolio maken. Dat is me met de nodige hulp wel gelukt. Nu wou ik thuis een plaatje veranderen in mijn template file maar dan voert hij die wijzigingen niet door in mn andere html files wat hij bij mijn "hulp" wel gewoon deed. Hij had het over iets van 'define site' maar dat lukt mij dus niet. Hoe moet ik dit doen?
En daarnaast wil ik mn website natuurlijk ook graag uploaden maar ik heb ook geen idee hoe ik dat moet doen?

Inderdaad, ik ben geen held in dit soort dingen! :)

Nietzman
Moderator
Moderator

Bericht door Nietzman » 16-11-06 12:41

1: Geen idee, werk niet met Dreamweaver. Maar ik kan me voorstellen dat Dreamweaver net als Golive met een soort van 'projecten' werkt, een project-bestand waarin 'ie precies netjes alle gegevens van je site bijhoudt. (Even krom uitgelegd.) Dat projectbestand zul je dan moeten laden voordat Dreamweaver weet waar 'ie dingen aan moet gaan passen. Mocht je een dergelijk bestand hebben zullen ze het wel niet zo onmogelijk hebben gemaakt om die even in te laden.

2: Waar wil je uploaden? Als je FTPgegevens van een provider bij de hand hebt is download je een client als FileZilla, en dan wijst de rest zichzelf eigenlijk wel.
Obese kids. They've just got very slow metabolisms.... and very fast chip-eating hands
Last.fm

Plaats reactie