Studie bewijst het: 'Schapen houden van appels'

Van computers tot stereotorens...
Webdesign & meer is hierheen verhuisd, dus ook alle internet zaken!
pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Studie bewijst het: 'Schapen houden van appels'

Bericht door pietvanvliet » 23-05-06 22:48

Dat zeggen de heren van Scandisk namelijk:

NU.Nl schreef:Haatcampagne tegen iPod van start

Uitgegeven: 23 mei 2006 17:06
Laatst gewijzigd: 23 mei 2006 17:31
AMSTERDAM - Witte oordopjes zijn al tijden niet meer weg te denken uit het straatbeeld. De iPod is nog altijd veruit de meest verkochte muziekspeler en wie daarmee de concurrentie wil aangaan heeft het niet makkelijk. Om die reden is Sandisk een ludieke anti-iPod actie begonnen om zijn nieuwe mp3-speler te promoten.

Onderdeel van deze anti-iPodcampagne is de website www.idont.com. Wie de website opent ziet als eerst een kudde schapen met witte oordopjes in de oren. Daarmee wil het bedrijf duidelijk maken dat mensen met een iPod een stelletje kuddedieren zijn, makke schapen zonder eigen mening.

iTatorship

Tevens roept Sandisk 'vrije denkers, tegendraadsen en ontevredenen' op om in opstand te komen tegen het iTatorship, ofwel: de iPod-dictatuur. Volgens de site is het tijd om te ontsnappen aan de niet-universele bestandsformaten.
"Je hoeft niet te volgen. Er is nu een alternatief", zo luidt het op idon't.com. Met dat alternatief wordt gedoeld op de nieuwe muziekspeler van Sandisk, de Sansa e200.

Op de site zijn verder allerhande artikelen te vinden in de vorm van posters, stickers en shirts met teksten als 'iSheep, say baah'.

Sandisk heeft momenteel een marktaandeel van 10 procent in digitale muziekspelers. In maart maakte Sandisk-topman Eli Harari bekend dat hij een "sterke nummer twee" wil worden in de muziekspelermarkt.

Dan zeg ik: Leuk voor in de Large, maar om nou je campagne te stoelen op het afkraken van de marktleider... Dat is zo jaren zestig dat het wel weer in de mode zal zijn.

Deze campagne scoort op de schaal van werk:

'Proefwerk'
Later is allang begonnen.

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 23-05-06 23:53

Sandisk stond goed bekend, maar ik vind dit echt extreem kinderachtig.

Mag hopen dat Apple klaagt, dit is beneden alle pijl.

Iedereen die een iPod heeft is een kuddedier (en bedankt... volgens mij was de iPod de beste mp3 speler die er was, toen ik 'm kocht), maar er is nu een alternatief (Dus die was er voorheen niet? En dan is iedereen een kuddedier, terwijl er geen alternatief was? Sorry, vage redenatie.)

Overigens vind ik het alternatief van Sandisk echt foei en foeilelijk. Doe mij maar een iPod.

iFreaky
Gezocht: relatie!

Bericht door iFreaky » 24-05-06 00:23

Een iPod blijft tha bomb.
Niemand kan hier aan tippen. Gemakkelijke gebruikersinterface en werkt zo ideaal samen met iTunes. :)
Quelqu'un ici a-t-il vu nos sourires?

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 24-05-06 06:30

Zegt meer over Sandisk dan over Apple.
En overigens, niemand dwingt je om een iPod te kopen en te gebruiken, dus dat kinderachtige geblaat (ha-ha) over dictatorship kunnen ze ook beter achterwege laten.

Afbeelding
Ik zo er m'n poezelige kontje nog niet mee afvegen overigens.

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 24-05-06 10:14

Gut. De knoppen lijken ook absoluut niet afgekeken te zijn van de iPod, nietwaar? :|

Op dat plaatje ziet ie er nog aardig uit, ik snap dus echt niet dat ze op die idont.com pagina zo'n enorm baggerlelijk plaatje neerzetten :|

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 24-05-06 10:36

Ja, Apple is zoooo stom, maar ondertussen worden hun designs zo ongelofelijk hard gejat (en niet alleen hun designs overigens).
Dat knopje links onderin slaat de plank compleet mis trouwens :(

iFreaky

Bericht door iFreaky » 24-05-06 17:48

Op dit plaatje lijkt het een beetje op Frontrow. Ach, ze proberen het allemaal maar niemand die Apple verslaat. :)

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 24-05-06 18:04

ik vind het helemaal niet verkeerd als er wat meer serieuze concurrentie komt voor de ipod
kan nooit kwaad :p
nineteeneightyeight

chemietje
Best kansloos...

Bericht door chemietje » 24-05-06 21:25

Oke nu zal ik het officieel bekend maken. Ik vind niet langer alleen de iPod, maar alle mp3-spelers kut.

Waarom? Omdat ik er niet tegen kan als mensen midden in gesprekken oordopjes in hun oren doen ('oh ik dacht dat je klaar was met praten').
Omdat ik er niet tegen kan dat mensen kennelijk niet eens het stukje naar de supermarkt kunnen lopen zonder muziek.
En het allerergste vind ik nog dat ze hem in hun hand houden om te laten zien dat ze er een hebben. Ik loop toch ook niet de hele dag met m'n telefoon in m'n hand?

Ach ja. Pff. Alsof de wereld ineens geen seconde meer zonder muziek kan.
Ik zeg: mp3-spelers zetten aan tot downloaden, en dus schaden ze de inkomsten van de muzikanten. Maarja dat zal dan wel weer aan mij liggen.

Om even in te gaan op Dwizzy: tuurlijk is dat zo, maar onderhand is er wel een soort iPod-sekte ontstaan (if you don't mind me saying so). iPod, echt overal wordt je ermee bestookt en het lijkt zelfs een halve cultuur te worden met die sokjes en frutjes. Ik vind het eigenlijk hetzelfde als de tamagotchi. En misschien was er eerder geen alternatief, maar dat wil niet zeggen dat het nu geen hype is.

Ik snap nog steeds niet dat mensen zo veel geld neerleggen voor een geluidsdrager, maar dat zal ook wel bij mij liggen. En ik vind die anti-iPod shit net zo kinderachtig als dat iPodgekwijl.
De enige reden waarom ik me ertegen afzette was om te kutten, omdat hier ook een paar iPodgeblindeerde mensen liepen te kwijlen, maar ik vind dit gewoon achterlijk.
Er is gangreen voor iedereen.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 24-05-06 22:11

chemietje schreef:Oke nu zal ik het officieel bekend maken. Ik vind niet langer alleen de iPod, maar alle mp3-spelers kut.

Stap eens in een trein met een stel willekeurige studenten/s* uit het gooi die hun weekend bespreken (al dan niet in combinatie met het turven van de meiden/kerels die ze het bed in hebben gekletst)

Ik houd van mijn MuVo en hij is zijn gewicht in goud waard kan ik je vertellen.

Waarom? Omdat ik er niet tegen kan als mensen midden in gesprekken oordopjes in hun oren doen ('oh ik dacht dat je klaar was met praten').

De oplossing: Snel je punt maken en minder lange stiltes in je verhaal inbouwen.

En het allerergste vind ik nog dat ze hem in hun hand houden om te laten zien dat ze er een hebben. Ik loop toch ook niet de hele dag met m'n telefoon in m'n hand?

ALs dat alles is. Zolang ze die pokkedingen niet op 800 zetten en kutmuziek laten spelen vind ik het best. Als iemand dat ding in zijn hand wil houden...

Ik zeg: mp3-spelers zetten aan tot downloaden, en dus schaden ze de inkomsten van de muzikanten. Maarja dat zal dan wel weer aan mij liggen.

Euh.. ja. Zeker omdat je je zelf tegenspreekt:
Ik snap nog steeds niet dat mensen zo veel geld neerleggen voor een geluidsdrager, maar dat zal ook wel bij mij liggen.

Geluidsdragers zijn inderdaad te duur. Daarbij deugt de berekening van de prijs van geen kant. Mijn mening daarover vind je elders.

Om even in te gaan op Dwizzy: tuurlijk is dat zo, maar onderhand is er wel een soort iPod-sekte ontstaan (if you don't mind me saying so). iPod, echt overal wordt je ermee bestookt en het lijkt zelfs een halve cultuur te worden met die sokjes en frutjes. Ik vind het eigenlijk hetzelfde als de tamagotchi. En misschien was er eerder geen alternatief, maar dat wil niet zeggen dat het nu geen hype is.

Dat heet marketing. Saai principe, maar je kunt er een hoop centjes aan verdienen.

De enige reden waarom ik me ertegen afzette was om te kutten, omdat hier ook een paar iPodgeblindeerde mensen liepen te kwijlen, maar ik vind dit gewoon achterlijk.

Ach, je kunt je bewondering voor een apparaat ook overdrijven, maar dat wil niet zeggen dat een Ipod of mijn MuVo de oplossing is voor het conflict in het Midden-Oosten.

Het afzeiken van de marktleider en vervolgens komen met iets dat op het leidende product lijkt is gewoon een stomme move. Je roept dat de klanten van de leider schapen zijn en jij komt met bijna hetzelfde product.

Dan ben je dus een wannabee-schaap.

Soort van wannabaah.

*doorhalen wat niet van toepassing is

chemietje
Best kansloos...

Bericht door chemietje » 24-05-06 22:19

Ik snap dat je je verveelt, maar wat je net hebt gedaan voegt absoluut geen waarde toe aan mijn mening.
Ook de poging tot grappig doen is in mijn ogen mislukt.

Ja, ik weet wat marketing is, maar het ging erom dat dat juist hetgeen is waar ik me aan erger. Je hoeft een apparaat niet te idoliseren. Dat vind ik echt walgelijk. Hetzelfde met andere 'speeltjes'.
En om terug te komen op dat 'gesprek'- er zijn ook genoeg mensen die hun dopjes gewoon inhouden tijdens een gesprek.

Kan jij wel leuk gaan lopen beweren dat mijn gespreksstof dan waarschijnlijk saai is, maar het kan ook duiden op gewoon asociaal gedrag.

Ik vind mensen die de godganse dag muziek aan het luisteren zijn met hun iPod/MuVo/welk ander soort van mp3speler of discman of wat dan ook gewoon ONGEINTERESSEERD overkomen.

iFreaky

Bericht door iFreaky » 24-05-06 22:25

chemietje schreef:vind mensen die de godganse dag muziek aan het luisteren zijn met hun iPod/MuVo/welk ander soort van mp3speler of discman of wat dan ook gewoon ONGEINTERESSEERD overkomen.

Ongeïnteresseerd?
Men, als iemand muziek wilt luisteren en praten tegelijk is dat toch geen probleem? Het kan beide.

Misschien voortaan wat harder praten een optie?

James Taylor
Best kansloos...

Bericht door James Taylor » 24-05-06 22:32

Het probleem is inderdaad net wat Chemie zegt dat het ding geadoreert wordt, net alsof er niets meer is men men chagrijnig is als ze hem niet bij zich hebben.

Aan de andere kant innovatief wil je zijn?
Top is gebruiksgemak overzichtelijkheid etc?
Dat zit nu eenmaal op een dergelijk niveau dat men daar een soort van standaard heeft gemaakt.
Bij mobiele telefoons in dat identiek.
Ze hebben allemaal dezelfde knopjes alleen de kleuren zijn anders.
Zijn dat ook allemaal wannabees?

Maar omdat het ding zo geadoreert wordt (de i pod) moet het stoer zijn m hem aan iedereen te showen? Kijk eens, ik kan er een betalen en jij niet?
Of komt het neer op "ik ben een ongeinteresseerd mens, gesprekken? ach zo snel mogelijk afronden, en ik ben van de zapgeneratie en mag van mezelf geen heel nummer afluisteren?"

Laten we gewoon lekker allemaal het bij zo'n ding van 128/256 mb houden. Veel minder opzichtig, je kweekt er nagenoeg geen irritatie mee op bij anderen en luister jij al je 10 000 nummers die erop kunnen achter elkaar? Tuurlijk niet want dat haalt de batterij niet eens. Dat vind ik nog eens te meer een reden waardoor het ding zichzelf in domheid voorbij streeft, meer erop dan je kan luisteren.. right.

En toen wist ik het niet meer. Maar gezelliger wordt het er niet op als iedereen in de bus/metro/trein met zo'n ding op zit of probeert de ander te overtreffen met zijn of haar herrie.
?

chemietje
Best kansloos...

Bericht door chemietje » 24-05-06 22:32

Darkleroy schreef:
chemietje schreef:vind mensen die de godganse dag muziek aan het luisteren zijn met hun iPod/MuVo/welk ander soort van mp3speler of discman of wat dan ook gewoon ONGEINTERESSEERD overkomen.

Ongeïnteresseerd?
Men, als iemand muziek wilt luisteren en praten tegelijk is dat toch geen probleem? Het kan beide.

Piet, mag ik ook iemand nomineren voor die pietjoopetje-award?
'als ik jou in je ballen wil trappen en dat doet pijn had je maar wat meer morfine moeten nemen'
Shit, sorry dat ik het zeg maar ik snap mensen tegenwoordig echt steeds minder.

Het HOEFT toch niet? Kan iemand mij uitleggen WAAROM echt elke willekeurige minuut dat ding aanmoet?
Je kan toch wel 10 minuten zonder muziek?

@MijnnaamisJohn: Amen. Mensen negeren elkaar toch al te veel tegenwoordig, laat staan met zo'n ding op en blik op oneindig elkaar straal voorbij lopen. Leuk, zo'n individualistische maatschappij. Laten we muurtjes om ons heen bouwen, al is het maar muziek.

James Taylor
Best kansloos...

Bericht door James Taylor » 24-05-06 22:37

chemietje schreef:
Darkleroy schreef:

Ongeïnteresseerd?

@MijnnaamisJohn: Amen. Mensen negeren elkaar toch al te veel tegenwoordig, laat staan met zo'n ding op en blik op oneindig elkaar straal voorbij lopen. Leuk, zo'n individualistische maatschappij. Laten we muurtjes om ons heen bouwen, al is het maar muziek.

Inderdaad, en harder praten? Heb maar het respect om dat ding even uit te zetten als je met iemand aan het praten ben.
?

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 24-05-06 22:39

chemietje schreef:Ik snap dat je je verveelt, maar wat je net hebt gedaan voegt absoluut geen waarde toe aan mijn mening.

Ik vond jouw mening geen waarde toevoegen aan het onderwerp, dus dan staan we quitte.

Ook de poging tot grappig doen is in mijn ogen mislukt.

Hier moet ik eens wat aan doen, jij bent nu al de zoveelste die mij onterecht verwijt dat ik grappig probeer te zijn. Mijn opmerkingen zijn nooit grappig bedoeld.

Ja, ik weet wat marketing is, maar het ging erom dat dat juist hetgeen is waar ik me aan erger. Je hoeft een apparaat niet te idoliseren. Dat vind ik echt walgelijk. Hetzelfde met andere 'speeltjes'.
En om terug te komen op dat 'gesprek'- er zijn ook genoeg mensen die hun dopjes gewoon inhouden tijdens een gesprek.

En dan maak je een punt waar ik wat mee kan. Lullig is dan wel dat ik dat dus ook vind en er niks mee doe.

Kan jij wel leuk gaan lopen beweren dat mijn gespreksstof dan waarschijnlijk saai is, maar het kan ook duiden op gewoon asociaal gedrag.

Ik beweer helemaal niks over de inhoud van jouw gesprek. ik beweer dat degene waar jij op dat moment meet praat niet in staat is de aandacht vast te houden.

Kort formuleren wil dan doorgaans helpen.

Ik vind mensen die de godganse dag muziek aan het luisteren zijn met hun iPod/MuVo/welk ander soort van mp3speler of discman of wat dan ook gewoon ONGEINTERESSEERD overkomen.

Nu wil ik niet vervelend zijn: Maar als ik in een trein zit met studiedingen of een boek BEN ik ook volkomen ongeïnteresseerd. Buiten een conducteur die graag mijn pasje wil zien laat de hele trein mij volkomen Siberisch en wordt mijn interesse pas gewekt als de trein aankomt waar ik moet zijn of stilstaat op plaatsen waar hij eigenlijk door zou moeten rijden.

Dat kun je asociaal vinden, maar ik reis doorgaans alleen en ben echt niet van plan mij voor te gaan stellen aan de halve coupé. Mijn banksaldo staat mij nog niet toe excentriek te zijn.

chemietje
Best kansloos...

Bericht door chemietje » 24-05-06 22:45

pietvanvliet schreef:
Nu wil ik niet vervelend zijn: Maar als ik in een trein zit met studiedingen of een boek BEN ik ook volkomen ongeïnteresseerd. Buiten een conducteur die graag mijn pasje wil zien laat de hele trein mij volkomen Siberisch en wordt mijn interesse pas gewekt als de trein aankomt waar ik moet zijn of stilstaat op plaatsen waar hij eigenlijk door zou moeten rijden.

Dat kun je asociaal vinden, maar ik reis doorgaans alleen en ben echt niet van plan mij voor te gaan stellen aan de halve coupé. Mijn banksaldo staat mij nog niet toe excentriek te zijn.

Jij hebt het enkel en alleen over reizen met openbaar vervoer. Ik heb het over mensen die dit gedrag zelfs doorvoeren tot in de kroeg, aan een tafeltje, als je wat met ze aan het drinken bent ('huh' zei je wat?)

pingey
Postmaniak

Bericht door pingey » 24-05-06 22:54

Ik vind dat echt een stom argument. Ik denk dat je dan gewoon ongeinteresseerde (vrienden? mensen?) om je heen heb. Want bij mij gebeurd dit echt nooit en ten nimmer.

Daarbij vind ik het *in je hand houden om ermee te pronken* Ook dikke bullshit. Als ik met mijn iPod in mijn hand op school sta, is dat niet omdat ik er trots op ben, maar omdat ik muziek luister en wil switchen van nummer omdat ik zo heerlijk wispulturig ben.

John schreef:Maar omdat het ding zo geadoreert wordt (de i pod) moet het stoer zijn m hem aan iedereen te showen? Kijk eens, ik kan er een betalen en jij niet?
Of komt het neer op "ik ben een ongeinteresseerd mens, gesprekken? ach zo snel mogelijk afronden, en ik ben van de zapgeneratie en mag van mezelf geen heel nummer afluisteren?"

Laten we gewoon lekker allemaal het bij zo'n ding van 128/256 mb houden. Veel minder opzichtig, je kweekt er nagenoeg geen irritatie mee op bij anderen en luister jij al je 10 000 nummers die erop kunnen achter elkaar? Tuurlijk niet want dat haalt de batterij niet eens. Dat vind ik nog eens te meer een reden waardoor het ding zichzelf in domheid voorbij streeft, meer erop dan je kan luisteren.. right.

Zoals ik al zei, ik heb geen iPod omdat ik ermee wil pimpen en ik wil er helemaal niet mee duidelijk maken van 'kijk ik kan hem betalen.' Sterker nog! Ik heb hem gratis gehad bij mijn telefoon abonnement.
En voor sommige is het misschien praktisch om een andere reden? Ik neem hem mee naar de sportschool en kan ermee gaan rennen zonder dat om de minuut het nummer overslaat omdat er geen normale antishock op zit. Een iPod 'kan over slaan' na 30 minuten. Dat is voor mij dus een voordeel. Daarbij kan ik niet tegen die kleine priegeldingen die om je nek moeten, ik heb er twee gehad en beide waren snel stuk. iPods zijn groter, simpeler en maak (ik) minder snel stuk.

En ik vind het persoonlijk irritant dat mensen zich irriteren aan iPods en gewoonweg bullshit. Iedereen beschouwd het meteen als 'iets om mee te pochen' het is geen verdomde Lamborgini, maar een geavanceerd iets om muziek mee te luisteren! Het is niet ingelegd met diamanten of heeft een gouden randje. Geez. Als je je er echt zo erg aan irriteerd, vertel dat tegen die mensen en zorg dat ze er wat aan doen dan. Dan is de hele irritatie meteen uit de weg.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 24-05-06 22:55

chemietje schreef:Jij hebt het enkel en alleen over reizen met openbaar vervoer. Ik heb het over mensen die dit gedrag zelfs doorvoeren tot in de kroeg, aan een tafeltje, als je wat met ze aan het drinken bent ('huh' zei je wat?)

Dan heb je gelijk, dat is gewoon zo fout. Haal dan een fles bij je supermarkt en ga voor je pc hangen.

Ben je nog goedkoper uit ook.

Gerwin
Postmaniak

Bericht door Gerwin » 24-05-06 23:00

ik vindt die posters eigenlijk wel grappig :X

vooral die ipuppet

maarja ik heb zelf ook een mp3 speler voor de 3kwartier in de bus. en dan staat hij meestal nog zacht zodat ik ook nog wat hoor als mensen wat tegen me zeggen.
Doet dingen voor Radio & TV

chemietje
Best kansloos...

Bericht door chemietje » 24-05-06 23:45

pingey schreef:Ik vind dat echt een stom argument. Ik denk dat je dan gewoon ongeinteresseerde (vrienden? mensen?) om je heen heb. Want bij mij gebeurd dit echt nooit en ten nimmer.

Zoals ik al zei, ik heb geen iPod omdat ik ermee wil pimpen en ik wil er helemaal niet mee duidelijk maken van 'kijk ik kan hem betalen.'

En ik vind het persoonlijk irritant dat mensen zich irriteren aan iPods en gewoonweg bullshit. Iedereen beschouwd het meteen als 'iets om mee te pochen' het is geen verdomde Lamborgini, maar een geavanceerd iets om muziek mee te luisteren! Het is niet ingelegd met diamanten of heeft een gouden randje. Geez. Als je je er echt zo erg aan irriteerd, vertel dat tegen die mensen en zorg dat ze er wat aan doen dan. Dan is de hele irritatie meteen uit de weg.

Ik irriteer me aan mensen die niet goed lezen. Ik zeg dat ik met irriteer aan de mensen DIE het doen. Doe je het niet, dan is er toch geen probleem? Maar als je hem in je hand houdt en met half gestrekte arm met dat ding voor je uitloopt dan vind ik wel dat je er mee loopt te patsen. Of zoals John zei kan je gewoon geen nummer afluisteren en ben je continu aan het 'zappen'. En zeg je er wat van tegen die mensen krijg je dezelfde ongeinteresseerde houding: 'ja dan praat je toch wat harder'.

Je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen.

Nogmaals voor de liefhebbers:

Ik heb het over mensen die dit gedrag zelfs doorvoeren tot in de kroeg, aan een tafeltje, als je wat met ze aan het drinken bent ('huh' zei je wat?)
Laatst gewijzigd door chemietje op 24-05-06 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Nietzman
Moderator
Moderator

Bericht door Nietzman » 24-05-06 23:46

chemietje schreef:Ik vind mensen die de godganse dag muziek aan het luisteren zijn met hun iPod/MuVo/welk ander soort van mp3speler of discman of wat dan ook gewoon ONGEINTERESSEERD overkomen.
Precies de bedoeling.

Overigens vind ik mensen die dat ding in de handen houden als ze er naar luisteren óók sneu en moeten mensen die oordopjes inhouden als ze in gesprek met iemand zijn gewoon een corrigerende tik.

chemietje schreef:Het HOEFT toch niet? Kan iemand mij uitleggen WAAROM echt elke willekeurige minuut dat ding aanmoet?
Je kan toch wel 10 minuten zonder muziek?

Dat heb ik nou met rokers&peuken. (Y).
Obese kids. They've just got very slow metabolisms.... and very fast chip-eating hands
Last.fm

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 03-06-06 11:22

Nietzman schreef:Dat heb ik nou met rokers&peuken. (Y).

Daar is een briljante monoloog van Arie Koomen over.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 03-06-06 11:39

Met een 128mb memorystick lopen omdat er blijkbaar mensen zijn die zich aan een mp3speler met 20gig ergeren? Dacht het ook :{w.
Dat is hetzelfde als zeggen, jongens, laten we allemaal teruggaan naar de telefoon waarmee je enkel kunt bellen, want ik erger me dood aan sms'en, games op telefoons, real music ringtones en opklapbeeldschermpjes.
Slaat als een lul in een bord kwark, ik val niemand lastig als ik in de metro zit en mijn iPod in m'n zak heb, 'm op een normaal geluidsniveau heb staan en niet mee zit te zingen.
En ik heb simpelweg niet genoeg aan 128mb, omdat ik een gevarieerde muzieksmaak heb en dus geen zin heb in 20 nummers die ik tijdens mijn reistijd minstens twee keer voorbij hoor komen. Daarnaast is er een hele leuke functie als shuffle, die gooit al je nummers door elkaar. Een beetje een radio-idee, je weet nooit wat het volgende nummer gaat worden.
Nou ja, dit was mijn uitleg, ik hoop niet dat je met een rood hoofd van woede achter de computer zit omdat ik een iPod heb en het een van mijn beste aankopen van de afgelopen tijd vind.

pietvanvliet
Beheerder
Beheerder

Bericht door pietvanvliet » 03-06-06 11:44

Idiotheque schreef: Daarnaast is er een hele leuke functie als shuffle, die gooit al je nummers door elkaar. Een beetje een radio-idee, je weet nooit wat het volgende nummer gaat worden.

Maar zonder annoying reclame! :) Dat scheelt weer bergen agressie in het openbaar vervoer. En voor het nieuws lees je gewoon de metro :)

Plaats reactie