Lowlands 2010

Van Oscars tot Golden Raspberries,
Tranentrekker tot blockbuster
en van One Direction tot Metallica...
still-breathing
Postmaniak

Re: Lowlands 2010

Bericht door still-breathing » 25-08-10 13:51

LeLame schreef:
still-breathing schreef:Aljo! Was jij dat nou die vrijdagnacht buiten de Lima op een tafel stond te dansen? Niet geheel nuchter samen met een hoop hoofden die ik nog nooit eerder heb gezien? Het was tijdens sound of stereo of dat gebeuren er na..
Nee.
Ik ben enkel nuchter geweest, vraag maar aan Frank.
He, jammer.. Heb ik je toch niet gezien!
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 25-08-10 20:05

still-breathing schreef:Bloody Beetroots had ik al in paradiso gezien (vond het toen een beetje te hard gaan), hier twee nummertjes en toen ben ik naar de camping gegaan om me wat warmer aan te kleden.. Ik ben er niet zo'n hele grote fan van :) ...
Noortje schreef:Al die spacers, wat zijn dat toch chille mensen. _O_

:') !!

Maar je hebt wel een beetje gelijk.. Zo kwam er vrijdagnacht een kerel op me afgestormd (heel doelgericht); geeft me een enorme knuffel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! Ik kijk hem een beetje vreemd aan, zegt ie: Ja maar ik kén jou toch ergens van! Ehm volgens mij niet? Jawel, ik weet het zeker, maar lieverd toch een hele fijne avond, geniet ervan! En ik krijg een dikke kus op mijn wang :') ..

Zo heb ik vrijdagnacht nog verschillende knuffels en zoenen van mensen op mijn wangen gehad, is me honderd keer een fijne lowlands gewenst door verschillende mensen en heb ik zaterdagnacht een half uur met een kerel die echt niet meer helder kon nadenken een gesprek gehad over fashionstatements in de vorm van verschillende schoenen (hij had 2 verschillende schoenen en sokken aan en daar was hij zelf nogal verbaasd over.. :') ).

En ik heb het meest genoten van 2 vriendinnetjes die voor het eerst xtc op hadden en waar ik tripsitter van mocht zijn.. KIRSTEN, verrek kijk nou! Er ligt sneeuw op de boom!

:') ....
Ja het klinkt heel dom maar die mensen zijn dan zoooo chill. Zaterdagnacht stond ik in mijn uppie in de Bravo tussen alleen maar spacers zo ongeveer (of ze maalden voor de lol met hun kaken :') ) en dat was zo leuk. O+ En zondagnacht al helemaal supertoffe mensen ontmoet. O+ En op een stapel slaapzakken neervallen is nog nooit zo lekker geweest.

Ik had TBB trouwens in Watt gezien in maart oid (dag voordat jij ze in Paradiso zag :P ) en toen vond ik ze echt geweldig, maar nu vond ik het allemaal wat te groot en inderdaad wat te eentonig, want toen waren er nog meer DJ's ervoor en erna dus was het gewoon één groot feest. Ben op Lowlands bij hun nog nooit zo nat geweest van het zweten, maar viel me inderdaad een beetje tegen.

Wel supervet vond ik Groove Armada _O_ Plastikman en Deadmau5. En Len Faki, maar toen was ik zo moe dat ik steeds een stukje wegliep uit de Bravo om naar m'n tent te gaan, vervolgens weer ging dansen omdat het toch wel vet was, weer twee meter weglopen, weer dansen totdat ik uiteindelijk maar besloot dat ik niet meer kon staan van moeheid. _O- Dus herkansing op Fabulous. :9

En OK Go! vond ik suuuuperleuk maar Hester wilde naar het Nationale Toneel en ik wilde ook wel mee, dus daar zijn we eerder weggegaan. 30STM stonden we vooraan :') (niet in het voorvak, maar bij het hek daarachter zegmaar). Twee nummers keihard staan lachen en toen maar weggegaan. :') Two Door Cinema Club maar één nummer gezien omdat ik mijn haar nog even wilde wassen voordat Deadmau5 kwam, jammer, maar ik had ze al eens gezien dus het was geen ramp. Enige waar ik achter kwam is dat ik Marina & The Diamonds heb gemist, dat vond ik wel echt kut. En verder. Ja. Alles was gewoon tof. Echt heerlijke mensen, maakt niet uit wat ze aanhadden, alles mag en kan en het is gewoon zo chill.

Oh en de WC's. Daar moet ik nog even wat over kwijt, want ik vond die Dixies nooit chill maar ook niet verschrikkelijk. Maar wat zijn die gewone WC's briljant zeg. My gosh. _O_ En verder overtreft het Rock Werchter heel erg, echt heel heel erg. Kwam ook omdat het op RW zulk warm weer was dat je niets kon, maar de sfeer daar is gewoon minder. Dus volgend jaar denk ik geen RW voor mij, wel Pinkpop en Lowlands (hoop ik). Blijf Pinkpop toch ook heerlijk vinden, ook al was ik er dit jaar niet bij i.v.m. examens. Moet wel zeggen dat Lowlands het beste festival is waar ik ben geweest. Echt super. O+

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 20:10

Ik kan echt helemaal niets met mensen die drugs op hebben tijdens feestjes. Gewoon echt niets. Rot lekker op en laat mij lekker dansen, ik heb geen behoefte aan ladderzatte of spacende kerels die om mijn nek hangen of me zoenen. Bah. :')
De grootste draak die er bestaat.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 25-08-10 20:16

Moet zeggen dat ik nog nooit een spacend iemand heb meegemaakt die om mijn nek ging hangen als ik stond te dansen/er geen zin in had. Dronken mannen vind ik daarentegen altijd verschrikkelijk irritant.

Er kwam zaterdagnacht wel een enoooorm vage gast naar me toe trouwens, ik had een zonnebril op, maar niets op, maar hij dacht ook dat ik 100 pillen ophad ofzo. Ging met z'n vingertoppen tegen mijn vingertoppen aan en dan zo tegen elkaar 'tippelen' (weet niet hoe ik het moet noemen, jullie snappen wel wat ik bedoel toch? :') ), de hele tijd en in mijn arm knijpen en dan weer dat met die vingertoppen. Ik had echt zoiets "oiii dit is heel fijn voor jou, vast en zeker, maar ik voel niks jwtzzzz" maar ik vond het zielig er wat van te zeggen dus ik deed mee en toen vroeg hij of ik lekker ging. "Ja hoor, jij ook hè?" "Jaaa heeerlijk *tippeltippel*" en toen ging hij zich verontschuldigen dat hij door ging lopen maar ik vond het allemaal wel prima want hij was een beetje eng. Maar dronken mensen zijn 100 keer erger imo.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 20:20

Ik mot ze allemaal niet. :') Prima dat mensen hun eigen feestje in hun hoofd bouwen, maar ik houd het lekker bij mijn watertje.

Clara
Postmaniak

Bericht door Clara » 25-08-10 20:26

Hahahaha, een feestje in je eigen hoofd bouwen. O+ NICE ANNE.
I can't tell where this journey will end but I know where it starts.

...
Postmaniak

Bericht door ... » 25-08-10 20:30

NOU ANNE HEEFT ANDERS WEL TWEE COCKTAILS GEDRONKEN HOOR. Eentje kregen we van een dude die tegenover ons zat. bij de groove tube. Handig.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 20:39

Hahaha, dat was wel even highfivewaardig dat hij 13 euro aan ons uitgaf voor 2 drankjes.

...
Postmaniak

Bericht door ... » 25-08-10 20:42

Ja vooral toen ik het hardop ging berekenen terwijl hij wegliep en jij zo "sssssst, laat 'm nou!"

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 20:42

Hahahaha. _O_

'Wij zijn penvriendinnen'.
Hij: Goh, wat mooi dat dat nog bestaat in deze tijd van email en internet.
Wij; Ja, inderdaad.

...
Postmaniak

Bericht door ... » 25-08-10 20:46

Oh god ja :')
Ik moest echt zo hard op mn lip bijten om niet te schaterlachen.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 20:48

Het kwam ook heel geloofwaardig over! Hahaha.

...
Postmaniak

Bericht door ... » 25-08-10 20:53

Met kroontjespen :')

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 20:54

Hahahaha oh ja. :D _O_

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 25-08-10 21:10

volgend jaar ben ik erbij. En ja, dat zeg ik elk jaar.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 21:13

Volgend jaar ben je er echt bij. Kom je dan bij mij in de tent?

...
Postmaniak

Bericht door ... » 25-08-10 21:14

En dan die tent naast de tent van Grytsje en mij.

Pien
Postmaniak

Bericht door Pien » 25-08-10 21:15

Anne ik heb je een smsje gestuurd (heel sentimenteel enzo) dat ik het zo leuk vond dat je naast me stond met je tentje en dat jij echt hebt bijgedragen aan een geweldige Lowlands voor mij... maar Anne je reageert niet daar op :'( :'( al 2 dagen niet :'( :'(
Van tegen de wind fietsen hou je wilde haren.

Monster
Postmaniak

Bericht door Monster » 25-08-10 21:29

Neeeeen, ik heb niets ontvangen! Mijn telefoon doet raar. Krijg allemaal dingen heel laat binnen. Heb je het wel naar de goede Anne gestuurd? Hehe. :*

...
Postmaniak

Bericht door ... » 25-08-10 22:13

Mag ik trouwens nog over 1 ding klagen. Het is zo MAINSTREAM geworden. Vroegah was het nog een festival vol stinkende mensen in makkelijke alternatieve kledij en large tshirts. Nu struikelde je over de partyflocktypjes en de breezahslettekes. En gut wat is iedereen jong. :o

Maar ik moet zelf niks zeggen want ik liep er het hele weekend ook bij als een suikersnoepje met m'n jurkjes en frutseltjes en ik heb mezelf meerdere malen betrapt op het drinken van smirnoff ice (bier werd na een tijdje niet lekker meer) :')

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 25-08-10 22:14

Ik ben trouwens ook nog bij zo'n containerconcert geweest van 3VOOR12, My Favourite Scar (enige metalband op Lowlands, hebben wij weer :') ) trad op. Drie liedjes. Was acoustisch, echt emoteksten maar het was wel heel mooi en tof. :)

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 25-08-10 22:15

Naja, ik hoorde ook op het Lowlandsnieuws op tv dat er veel meer dancetypes op af komen, doordat de nachten steeds populairder worden en de bandjes overdag minder. Das misschien een verklaring. (En stiekem omdat je zelf ook ouder wordt. :p )
It takes some silence to make sound.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 25-08-10 22:19

Oja en en en :') we moesten bij de ingang onze ID-kaart laten zien terwijl we altijd ouder dan 20 worden geschat en je 16 moet zijn voor zo'n zwart bandje. "Ja je ziet het tegenwoordig niet meer hè." Manmanman wat voelde ik me zielig.

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 25-08-10 22:20

Ach joh, straks lach je er om. ;)
It takes some silence to make sound.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 25-08-10 22:22

Ik vond het eigenlijk ook heel grappig. :') Voelde me alleen zo jong tussen de mensen die ons stonden uit te lachen. :'(

Plaats reactie