Het Concert Waar Jij Met Veel Liefde Op Terug Kijkt-topic.

Van Oscars tot Golden Raspberries,
Tranentrekker tot blockbuster
en van One Direction tot Metallica...
Angela

Bericht door Angela » 26-06-07 17:23

Metallica 2006;
Omdat het m'n lievelingsband is, en dit het eerste concert was waar ik bij was, en het was ook gewoon geweldig, helemaal vooraan, en samen met m'n ma! haha

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 26-06-07 18:17

Pfoe :| Moeilijk

- Joe Bonamassa april 2005 (denk ik) in de Lantaarn. Het was gewoon echt een super concert en ik stond bijna helemaal voor aan en de sfeer was echt heel fijn.

- Pearl Jam 2006 Arnhem nog nooit zo'n kippenvel gehad bij inzet van release. En ik denk niet dat het concert donderdag dit concert kan overtreffen.

- Xavier Ruud Lowlands 2006. Sfeer + muziek + zijn genialiteit

En ik ben echt bang dat ik nu dingen ga vergeten dus ik laat het hier voorlopig even bij.

apie

Bericht door apie » 26-06-07 18:31

Ilse de Lange maart 2007
Gewoon omdat het Ilse was. Samen met Johan.. Heel mooi heel speciaal.
Ging bijna van mijn stokje(A)

Sanneke

Bericht door Sanneke » 26-06-07 19:42

Spinvis nighttown 2006 (live zo mooi)
The Strokes HMH (strokesliefde. lekker feestje)
The Raconteurs Lowlands 2006 (Jack White obsessie. Geil concert en dat Jack je dan ook nog roept..)

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 26-06-07 21:19

ik kan echt niet kiezen dus ik noem alles wat ik benoemenswaardig vind :P

Op festivals;
Heather Nova op Pinkpop 2002, ik was de enige op dat moment die bij iemand op de nek zat, het was helemaal stil en ze zong zo mooi met de bloemetjes om haar microfoon!

Faithless op PP 2002, dat swingde de pan uit, ik zag helemaal niks maar de muziek was fantastisch! (en grote brabantse mannen gingen de gebeurtenissen beschrijven "het licht is nu blauw, oh nu oranje, nu groen, oe nu springt ie, nu klapt ie in z'n handen" :o) )

Muse op PP 2002, die gitaren en zang, met die grote ballonnen... heerlijke sfeer, het was opeens prachtig weer, echt genieten!

System of a Down op PP 2002, door de sfeer, allemaal stonede mensen lekker dom te dansen en wij nuchtere meiden gingen lekker mee doen :D

Manu Chao op PP 2003, had verwacht dat het een baggerafsluiter zou worden, maar het was echt een knaller!

Be your own pet, LL 2006. Ze ramden hun hele cd er in 20 minuten doorheen en keilekker ook!

Concerten:
HIM in Paradiso in 2000, door de sfeer, was toendertijd helemaal nieuw voor mij

Belle&Sebastian LL 2006, onwijs gezellige leuke blije muziek, goeie kwaliteit en lekker fout tegelijk

Placebo in HMH 2003, geweldige foute homo-show :)

Mindless Self Indulgence Melkweg 2005, ben nog nooit zo verpletterd en ondertussen toch zo genoten van een concert :o)

Sigur Ross in Paradiso 2005, kippevel, zo relaxt en zo in extase.. Trippend zonder de drugs..

Tool in HMH 2006, ook geheel nieuw voor mij en heel indrukwekkend

Yann Tiersen in Paradiso 2007, omdat die man gewoon bijna God is..
Tori Amos in HMH 2007, ondanks dat ik zwaar beroerd was van m'n maag, was ze zo verbluffend goed en mooi.. Er zijn weinig artiesten die live nóg beter zingen dan op cd..
- - Lift your skinny Fists like Antennas to Heaven - -

Monster

Bericht door Monster » 26-06-07 21:30

LittleMissMe schreef:Yann Tiersen in Paradiso 2007, omdat die man gewoon bijna God is..

Oja, dat vond ik ook wel chill ja!
Niet helemaal geweldig, maar wel gewoon heel erg mooi.
Wederom jammer dat hij zijn piano niet bij zich had.

geronymakis

Bericht door geronymakis » 27-06-07 17:21

schandknaap schreef:
geronymakis schreef:Boris uit Japan! niet de Nederlandse:P

Het was zo geniaal, ze speelden met zoveel emotie enzo.

Drone met emotie :| ?
zou ze wel 's live willen zien

Ze speelden niet alleen drone, ook die psychedelische dingen en een paar rocknummers. En gewoon hoe ze speelden en hoe alles in elkaar overging was zo briljant en Wata speelde met zo veel emotie, ook de drone stukken waren heel emotioneel. (emotioneel hoeft niet altijd verdrietig te zijn) Op het laatst stond ze helemaal alleen op het podium, dat was best vet om te zien omdat ze zo klein is en je totaal niet van der verwacht dat ze naar rock of iets zou luisteren :P

http://i7.photobucket.com/albums/y291/h ... /boris.jpg Wata!!!
Laatst gewijzigd door geronymakis op 27-06-07 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Simba

Bericht door Simba » 27-06-07 17:28

+44,
het eerste echte concert waar dion en ik met z'n tweetjes heen zijn geweest :*

Sanneke

Bericht door Sanneke » 27-06-07 19:39

LittleMissMe schreef:ik kan echt niet kiezen dus ik noem alles wat ik benoemenswaardig vind :P

Op festivals;
Heather Nova op Pinkpop 2002, ik was de enige op dat moment die bij iemand op de nek zat, het was helemaal stil en ze zong zo mooi met de bloemetjes om haar microfoon!

Faithless op PP 2002, dat swingde de pan uit, ik zag helemaal niks maar de muziek was fantastisch! (en grote brabantse mannen gingen de gebeurtenissen beschrijven "het licht is nu blauw, oh nu oranje, nu groen, oe nu springt ie, nu klapt ie in z'n handen" :o) )

Muse op PP 2002, die gitaren en zang, met die grote ballonnen... heerlijke sfeer, het was opeens prachtig weer, echt genieten!

System of a Down op PP 2002, door de sfeer, allemaal stonede mensen lekker dom te dansen en wij nuchtere meiden gingen lekker mee doen :D

Manu Chao op PP 2003, had verwacht dat het een baggerafsluiter zou worden, maar het was echt een knaller!

Be your own pet, LL 2006. Ze ramden hun hele cd er in 20 minuten doorheen en keilekker ook!

Concerten:
HIM in Paradiso in 2000, door de sfeer, was toendertijd helemaal nieuw voor mij

Belle&Sebastian LL 2006, onwijs gezellige leuke blije muziek, goeie kwaliteit en lekker fout tegelijk

Placebo in HMH 2003, geweldige foute homo-show :)

Mindless Self Indulgence Melkweg 2005, ben nog nooit zo verpletterd en ondertussen toch zo genoten van een concert :o)

Sigur Ross in Paradiso 2005, kippevel, zo relaxt en zo in extase.. Trippend zonder de drugs..

Tool in HMH 2006, ook geheel nieuw voor mij en heel indrukwekkend

Yann Tiersen in Paradiso 2007, omdat die man gewoon bijna God is..
Tori Amos in HMH 2007, ondanks dat ik zwaar beroerd was van m'n maag, was ze zo verbluffend goed en mooi.. Er zijn weinig artiesten die live nóg beter zingen dan op cd..

Oja, MSI O+
Al was 't muzikaal niet geweldig.
Gewoon de sfeer en iedereen uit zijn dak zien gaan. :D Lekker maf doen.

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 29-06-07 11:03

Sanneke schreef:Oja, MSI O+
Al was 't muzikaal niet geweldig.
Gewoon de sfeer en iedereen uit zijn dak zien gaan. :D Lekker maf doen.

Ja precies, en uiteindelijk vind ik de sfeer en het feest belangrijker :D wat een party was dat! :D
- - Lift your skinny Fists like Antennas to Heaven - -

Arie
Postmaniak
Geslacht:

Bericht door Arie » 29-06-07 11:15

No Doubt in ehm...2002 ofzo??? in 013 en Muse 28 november 2006

Kaleidoscope

Bericht door Kaleidoscope » 29-06-07 11:27

Maloes schreef:- Pearl Jam 2006 Arnhem nog nooit zo'n kippenvel gehad bij inzet van release. En ik denk niet dat het concert donderdag dit concert kan overtreffen.

Dat kon het dus ook niet :)

Maloes-
Postmaniak

Bericht door Maloes- » 29-06-07 18:14

Kaleidoscope schreef:
Maloes schreef:- Pearl Jam 2006 Arnhem nog nooit zo'n kippenvel gehad bij inzet van release. En ik denk niet dat het concert donderdag dit concert kan overtreffen.

Dat kon het dus ook niet :)

Nope
Maar het was wel een goed optreden. Alleen Arnhem was beter.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 29-06-07 19:56

Dat moet dan AIR zijn geweest, alleen jamemr dat me lief der niet bij was. Maar ja, het uitverkocht = uitverkocht en zie dan maar es aan 1 kaartje te komen...

Marion
Postmaniak

Bericht door Marion » 30-06-07 10:35

Dat is denk ik Iron Maiden geweest op Dynamo, ergens begin van deze eeuw :p (weet niet meer welk jaar)

Maar ik moet ook zeggen dat er maar 1 band was tot nu toe die ik echt kut vond en dat was Tiamat in oktober 2004 in Salzburg
Gory Gory Hallelujah!
Nothing can tame my wicked heart, nothing unchains my wicked heart

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 30-06-07 14:08

Tool op Pinkpop 2001
Metallica op Werchter 1999
Verschillende optredens van The Slackers, Jaya The Cat, The Pietasters en Viberider in Ernesto's :)

Ik ging vroeger nooit veel naar concerten, alleen wat festivals. Die waten altijd in Amsterdam of Tilburg etc.

Tegenwoordig zie ik zoveel, ik weet nieteens meer wat ik echt leuk vond.

Jetske
Gezocht: relatie!

Bericht door Jetske » 30-06-07 14:09

Green Lizard 2002 in 013 omdat het zo gigantisch gezellig was :)

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 30-06-07 17:20

Annie schreef:
LittleMissMe schreef:Yann Tiersen in Paradiso 2007, omdat die man gewoon bijna God is..

If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 30-06-07 22:56

Mirte schreef:Serieus, dat weet ik echt bijna niet meer.

Sowieso alle Mando Diao-concerten waar ik ben geweest tot nu toe (3 stuks geloof ik). Altijd super sfeer, altijd heerlijk dichtbij het podium, maar toch genoeg ruimte om te dansen en geen vervelende mensen en gewoon fantastische muziek.

The Hives op Lowlands was ook erg geweldig, door de arrogantie van die jongens. ('We can make the sun shine! We are The Hives and we can make it rain!') The Hives in 013 was iets minder door wat aggressieve meisjes die het nodig vonden op mijn vriendinnen in te gaan beuken en sowieso een beetje en beuksfeer.

En Guus Meeuwis.. Omdat ik nog nooit had meegemaakt dat duizenden mensen zo'n eenheid vormden en iedereen het gewoon gezellig had en er waren meters bier :p En ik geloof ook dat het het eerste concert was waar ik samen met Laurens heen ging.

Serieus, weet je wat ik gewoon helemaal compleet vergeet?

Spice Girls in Gelredome :p Ik was een gigantische Fan en het was gewoon vet met mn beste vriendinnetje en haar moeder en mijn moeder.

En Busted in de Melkweg (ja, de Engelse Busted). Want ik was gewoon verliefd op een van die gasten en ik vond ze fantastisch en ik had kaartjes gewonnen en het was gewoon supervet.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Monster

Bericht door Monster » 02-07-07 11:06

Mirte schreef:
En Busted in de Melkweg (ja, de Engelse Busted). Want ik was gewoon verliefd op een van die gasten en ik vond ze fantastisch en ik had kaartjes gewonnen en het was gewoon supervet.

Oja!

Busted. O+

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 02-07-07 12:48

Dat was Beth Hart, in de Effenaar in Eindhoven (eind oktober 2005). Het was een acoustisch concert en 't was gewoon echt mooi. Enn ik was met m'n peetoom als verjaardagscadeautje. En 't was toen uit tussen Milan en mij, maar hij was wel meegegaan en 't was gewoon echt supertof! :D
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

still-breathing
Postmaniak

Bericht door still-breathing » 02-07-07 15:30

still-breathing schreef:
Annie schreef:

Oh en Daft Punk op Pukkelpop vorig jaar hoort er ook bij. Die sfeer was echt geweldig.. 1 grote massa die vol verwachting naar het podium keek en allemaal los!
If Pacman had affected us as kids
we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to
repetitive music...

-
Noem me maar gewoon Kirsten.

noodle
Postmaniak

Bericht door noodle » 02-07-07 15:54

Patrick Wolf in Paradiso 2006 was echt ge-wel-dig :D
lekker intiem en nog geen gillende meisjes enzo O+

Verder: Zuco 103 op lowlands queens of te stone age op pinkpop (ergens in 2003/2004), air+lcd soundsystem+!!! op lowlands en van katoen omdat ik ze heeel vaak heb gezien :P
nineteeneightyeight

Mrs-BlackMore
Postmaniak
Contacteer:

Bericht door Mrs-BlackMore » 02-07-07 21:55

Aerosmith @ Graspop 2007;

They fucking blew me away!
Het was echt magisch gewoon O+
Ontzettend relaxte setlist en veel gitaarsolo's van m'n held Joe Perry :9.

Within Temptation @ Java Eiland 2005;

Het beste concert van Within Temptation waar ik naartoe ben geweest.
Perfecte setlist, Sharon was echt ontzettend goed bij stem.
Reunie met oud-bandleden & George :9.
Tell me how it feels to be, the one who turns the knife inside of me..

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 03-07-07 14:39

Vergat ik zomaar Jason Mraz in London hier neer te zetten. Ik was naar London gegaan om Jason Mraz te bekijken en mén, die gozer is live echt geweldig! Alles was puur, zuiver, vet en ... dat was eigenlijk mijn beste concert ooit.
It takes some silence to make sound.

Plaats reactie