Het Concert Waar Jij Met Veel Liefde Op Terug Kijkt-topic.

Van Oscars tot Golden Raspberries,
Tranentrekker tot blockbuster
en van One Direction tot Metallica...
Monster

Het Concert Waar Jij Met Veel Liefde Op Terug Kijkt-topic.

Bericht door Monster » 25-06-07 20:32

_O- Mooie titel he.

Hier mag je dus het concert posten wat jij het allermooist, het allergaafst, het allerleukst etc etc vond.

Doe je best.

Voor mij was dat Herman van Veen in Antwerpen.
Dit was het mooiste concert omdat het èn Herman van Veen was, en ik Vivian toen voor het eerst zag.
Maar ook de laatste keer Mando Diao is noemenswaardig. O+
En dat was leuk omdat ik heerlijk gedanst heb toen en gegeild heb op al dat Zweedse schoon.

Oja, en ook maar even zeggen 'Wáárom dat nou je mooistefijnstegaafsteleukste concert was?'.
Laatst gewijzigd door Monster op 25-06-07 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

doei
Donateur
Donateur

Bericht door doei » 25-06-07 20:36

Van Muse op 28 november!
Mijn eerste echte concert, en tot nu toe ook mijn enige. Nou daarom dus haha. Was echt tof, we stonden helemaal vooraan, ik ontmoette daar leuke mensen etc :D

Bla
Postmaniak

Bericht door Bla » 25-06-07 20:48

Ik zit te denken, kan niet goed kiezen welk ik nu echt het beste vond.

Denk dat ik dan toch voor Great Lake Swimmers ga :) .
Godsamme, wat heb ik toen genoten :9 .
Was echt in een zaaltje van nou, ongeveer 50 mensen? zeker niet meer :P .
En die muzikanten, hihi, vet onzeker en verlegen, dat straalde er van alle kanten vanaf, maar ze zijn zo goed, en de zanger was grappig tussendoor, enja.

mwoaahhhh en het was gewoon geweldig :) .

salk;fja;o
Postmaniak

Bericht door salk;fja;o » 25-06-07 20:54

Te standaard, maar Anna Ternheim in Paradiso op 24 maart (geloof ik :')). Ten eerste omdat het gewoon een ongelooflijk mooi concert was, echt een heel klein zaaltje en echt een super chill sfeertje en alles, en toen heb ik snowy en zoentje gegeven hihi.
;x.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 25-06-07 21:03

The Thermals in ehm.. Tivoli Utrecht geloof ik. Klein zaaltje, gezellig. Feverdream was het voorprogramma en die komen uit Rotterdam en de meeste daarvan ken ik al een tijdje. Dus ook dat was tof. :)

En ik was toen met veel vrienden en Daan, dat was super chill! :D
Calm your tits!

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 25-06-07 21:11

Ben nog nooit naar een concert geweest :P Dussss....

Kirsten
Postmaniak

Bericht door Kirsten » 25-06-07 21:13

Poooo! Dat is een lastige, even terug denken aan de concerten. Ik denk toch dat het het concert van Krezip was, het stond er gewoon en het was mijn eerste Krezip concert en ik bewonder ze gewoon. Niet zozeer dat ze zo onwijs muzikaal zijn, maar gewoon het past bij me en ik genoot volop. :)
It takes some silence to make sound.

Etrim
Postmaniak

Bericht door Etrim » 25-06-07 21:31

Serieus, dat weet ik echt bijna niet meer.

Sowieso alle Mando Diao-concerten waar ik ben geweest tot nu toe (3 stuks geloof ik). Altijd super sfeer, altijd heerlijk dichtbij het podium, maar toch genoeg ruimte om te dansen en geen vervelende mensen en gewoon fantastische muziek.

The Hives op Lowlands was ook erg geweldig, door de arrogantie van die jongens. ('We can make the sun shine! We are The Hives and we can make it rain!') The Hives in 013 was iets minder door wat aggressieve meisjes die het nodig vonden op mijn vriendinnen in te gaan beuken en sowieso een beetje en beuksfeer.

En Guus Meeuwis.. Omdat ik nog nooit had meegemaakt dat duizenden mensen zo'n eenheid vormden en iedereen het gewoon gezellig had en er waren meters bier :p En ik geloof ook dat het het eerste concert was waar ik samen met Laurens heen ging.
musica magnorum solamen dulce laborum
muziek is de zoete troost van grote moeite

Muisje
Donateur
Donateur
Geslacht:

Bericht door Muisje » 25-06-07 22:29

The Wailers in de oude Effenaar. (Dus nog een klein, gezellig zaaltje.

Knetter stoned de hele avond gedanst en meegezongen en de muziek was heerlijk. Allemaal klassiekers.
This will all make perfect sense someday.

bluepowder
Wannabe-crew?

Bericht door bluepowder » 25-06-07 22:43

BB king in Ahoy Rotterdam vorig jaar,
laatste optreden in nederland (gaat alleen nog in amerika touren).
Wou hem al jaaaaren zien en dacht dat ik nooit de kans zou krijgen nadat hij in 2005 voor het laatst zou komen, maar toch nog in 2006 dus ook gekomen :)
Daarbij was het ook wel op het goede moment; was toen ca 5 maanden ziek en zo hoefde ik er ff niet aan te denken.

LeLame
Postmaniak

Bericht door LeLame » 25-06-07 23:10

Even het rijtje af,

Aerosmith; Nine Lives Tour 1999; M'n eerste grote concert, had papa al wel eerder met z'n band zien spelen op koninginnedag, ik kon maar niet geloven dat er nog ruim 20000 mensen om me heen waren, zo'n eenheid.

Van Katoen; 2003; Eerste concert waar ik alleen met een vriend(je) heen ging, voor de eerste keer in een pit gestaan en nog een beuk gekregen van een wijf met een enorme huge hanekam, die later heel lief d'r excuus aan ging bieden.

Fear Factory; Archetype tour 2004; Eerste concert waar ik helemaal uit m'n dak ging, ik kende als 13 jarig mannetje alle teksten en de zanger vond me helemaal cool, ik mocht zelfs in de microfoon antwoord geven op de vraag ''How teh FUCK do you say thanks in Dutch??!!''

Black Sabbath; Fields of Rock 2005, waarom? Ik stond helemaal vooraan met Jesse, en Ozzy Osbourne gooide nog water over ons. En Black Sabbath zien in de orriginele lineup was écht, écht een geneugte, gewoon omdat het pioneers zijn, en stuk voor stuk toffe gozers.

Sunn O))); Paradiso 2006; Nooit geloofd dat je onder invloed van muziek kon zijn, toch een soort ''euforische ecstase'' opgelopen door dat optreden. Echt ontzettend maffe muziek, 140 decibels constant, geluid opgedeelt in lagen, heel bizar dus. Maar wel iets om te onthouden.

Chili Peppers; Pinkpop 2006; Was gewoon echt een heel goed concert, en de sfeer was waar ik stond (helemaal vooraan) echt geweldig. Gewoon met z'n 60000en meeschreeuwen.

Deep Purple; Arrow 2006; Was met paps naar Arrow zoals ieder jaar, en daar naar Deep Purple gekeken. Was echt goed, ook omdat Deep Purple papa's favoriete band is, ook wel tamelijk legendarisch.

LeLame
Postmaniak

Bericht door LeLame » 25-06-07 23:12

SHIT. Ik vergeet Tool op Pinkpop 2006 bijna,
omdat er een Amerikaans meisje voor me stond tegen het hek, aan het masturberen was tijdens het concert _O- !!

Die was ook serieus helemaal vanuit Amerika komen vliegen, heb later nog even met 'r staan lullen.

Steph
Postmaniak

Bericht door Steph » 25-06-07 23:13

Die mij het meeste zijn bijgebleven zijn:
Lifehouse
Jimmy Eat World
Wolfmother
The Shins

Ja, deze 4. Stuk voor stuk O+
She's talkin to the trees again.

Miss TM2007.

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 25-06-07 23:20

Aljo serieus de peppers op pinkpop vorig jaar?

Ik vond het zo slecht :o het geluid was best wel bagger!
Calm your tits!

LeLame
Postmaniak

Bericht door LeLame » 25-06-07 23:24

Problematique schreef:Aljo serieus de peppers op pinkpop vorig jaar?

Ik vond het zo slecht :o het geluid was best wel bagger!

Vooraan helemaal in het midden was het geluid goed te doen vond ik persoonlijk, maar dat kan ook komen omdat ik het vééél slechter heb meegemaakt.

Maargoed, het optreden zelf daarintegen was kwalitatief niet heel erg goed, maar dat zijn ze eigenlijk nooit meer.
Maar de sfeer was echt top, zelfs helemaal achter, bij de 3fm stage waar vrienden van mij stonden was 't nog feest

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 25-06-07 23:32

Ik vond het feest wel tof, maar dat had ook zonder de peppers kunnen zijn :P
Calm your tits!

Kaleidoscope

Bericht door Kaleidoscope » 25-06-07 23:41

Robbie Williams 2003.
Eerste grote concert met mams, was echt super, en RW an sich maakt er natuurlijk een geweldige show van, kende alle nummers uit mijn Kopf.

Pearl Jam 2006.
Met Gideon. Eerste keer Pearl Jam in 6 jaar in Nederland en dat was aan de sfeer te merken. 40000 man dat 6 jaar wachten omzette in zang. Echt zo supergaaf.

Shins 2007.
Met Steph. Was supertof, muziek was goed (en het voorprogramma "Viva Noce" ook!) en het was gezellig. Niet heel bijzonder, niet heel erg groot, maar wel heel erg tof.

Blue Man Group 2007.
Met Romy. Tja, het was een verjaardagscadeau en dat vond ik al echt super, ik vind BMG sowieso super en de show die ze gaven was in één woord fenominaal. Cultuur, ondersteund door muziek.

LeBlond
Donateur
Donateur

Bericht door LeBlond » 25-06-07 23:58

NOFX 2003 Deconstruction tour, ijsselhallen, Zwolle.

Omdat ze gewoon über mega ganz geil waren en het mijn allereerste concert was, en ik het pitten en crowdsurfen toen als 15? jarig knulletje heb ontdekt.

Werchter 2006 Black Eyed Peas.

Omdat Gwen me toen heeft bereden O+, en door alle kriek en bier en onzin en plezier zéker memorabel.

Spinvis 2006 Patronaat.

Omdat het gewoon afentoe heerlijk is om verliefd stelletje uit te hangen allebei al knuffelend meeneuriën/zingen op de muziek. :)

Strokes 2006 HMH

Omdat ik eindelijk mijn grote helden live on stage zag, ook al moest ik voor het toegift van midden-voor verhuizen naar de bar omdat me vriendinnetje destijds zwart voor haar ogen kreeg.
Why is a raven like a writing desk?
Bij weinig hoofdpijn neem ik Paracetamol van 0.30€. Bij zware hoofdpijn van 1.20€.
Your days are numbered, and so are mine.
Watch out for the silent killer! DHMO!

LikeStrawberry
Raar wijf

Bericht door LikeStrawberry » 26-06-07 00:00

wtf? ben jij bij the strokes geweest in de hmh toen met Adam Green als voorprogramma? :o

Want die was ik even vergeten :$

Maar dat was SUPER vet! :9
Calm your tits!

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 26-06-07 14:40

Boh eh...
MSTRKRFT tijdens Lowlands vorig jaar, ze draaiden puik, de sfeer was super, er waren mensen die echt te wasted voor woorden waren, ik kreeg gratis bier , het was 's nachts, en na afloop kwam ik nog meer gestoorde mensen tegen.

Arcade Fire tijdens Lowlands twee jaar terug omdat ze me totaal overrompelden. Wat een energie en een geweldige show :D

Interpol in Paradiso 2 maandjes terug ofzo. Zat op het tweede balkon en het was gewoon zo mooi. 4 Mannen in maatpak, prachtige muziek en het decor van Paradiso op de achtergrond. Het publiek was chill, geen 15-jarigen (met alle respect) maar mensen van in de 30. En ze speelden retestrak, maar dat doen ze altijd wel.

Radiohead in de HMH vorig jaar. Gewoon echt de band die ik nog moest zien en het was echt zalig! Thom Yorke is zo'n leuke frontman, het publiek was keichill en enthousiast en ahhh gewoon hun muziek. Zaligheid alom.

Marina
Forummeubel

Bericht door Marina » 26-06-07 15:06

Zeker The Gathering :9 vorig jaar december in Sneek :') woooh wat was dat zalig&prachtig&energievol&&gewooon super. Anneke (de frontvrouw) heeft echt uitstraling en die stem echt prachtig gewoon en ze lachte de hele tijd de rest van de band was ook super en ze speelde erg lang en de sfeer was chill (Y)

En ook chill was Epica in sept. 2005 in Zwolle gewoon lekker sfeertje, goed concert en na de tijd kwam de band nog naar het publiek om er mee te praten. Toen nog op de foto geweest met de lekkere gitarist :9

Fierce

Bericht door Fierce » 26-06-07 15:08

Beyoncé concert was het botst. Omdat ik bijna helemaal vooraan stond, de sfeer te nice was en ik gewoon met vet leuke mensen was :)

geronymakis

Bericht door geronymakis » 26-06-07 16:41

Boris uit Japan! niet de Nederlandse:P

Het was zo geniaal, ze speelden met zoveel emotie enzo.

geronymakis

Bericht door geronymakis » 26-06-07 16:42

En dat was afgelopen zondag.

LeLame
Postmaniak

Bericht door LeLame » 26-06-07 17:04

geronymakis schreef:Boris uit Japan! niet de Nederlandse:P

Het was zo geniaal, ze speelden met zoveel emotie enzo.

Drone met emotie :| ?
zou ze wel 's live willen zien

Plaats reactie