Wie bespeelt er een instrument?

Van Oscars tot Golden Raspberries,
Tranentrekker tot blockbuster
en van One Direction tot Metallica...
Sk8botervliegju
Forummeubel

Wie bespeelt er een instrument?

Bericht door Sk8botervliegju » 09-05-03 17:16

Muziek is leuk en muziek maken dus ook! :)
Ik bespeel ongv iets meer dan een half jaartje electrisch gitaar en dat is keileuk B)

Maar de vraag is dus of je een instrument bespeelt en zo JA, wat dan?

Ik ga nog een bandje beginnen :)~
En als ik thuis kom, hoor ik mijn moeder roepen: wat moet je met al die schoenen je hebt maar 2 voeten! Boeie als het kan boek ik 10 tegelijk en loop door de wijk met de allerdope'ste nikes!

LittleMissMe
Postmaniak

ja sicher!

Bericht door LittleMissMe » 09-05-03 17:40

ik speel zeker instrumenten!!!! leukste tijdverdrijf dat er is!!!
ik speel saxofoon (sinds mijn negende) (alt)....
gitaar sinds m'n 14de (zowel akoestisch als elektrisch) en sinds 2 jaar heb ik een geweldig keyboard!!! halleluja!! _O_
ik wil nog leren drummen en als ik later in de overgang zit ofzo wil ik nog de cello leren te bespelen (tenminste dat zijn op dit moment de plannen)

zoals je ziet een veelzijdige kant van moi...

Sk8botervliegju
Forummeubel

Re: ja sicher!

Bericht door Sk8botervliegju » 09-05-03 17:41

Memento schreef:ik speel zeker instrumenten!!!! leukste tijdverdrijf dat er is!!!
ik speel saxofoon (sinds mijn negende) (alt)....
gitaar sinds m'n 14de (zowel akoestisch als elektrisch) en sinds 2 jaar heb ik een geweldig keyboard!!! halleluja!! _O_
ik wil nog leren drummen en als ik later in de overgang zit ofzo wil ik nog de cello leren te bespelen (tenminste dat zijn op dit moment de plannen)

zoals je ziet een veelzijdige kant van moi...

ooh gitaar is koel en keyboard trouwens ook.. sehr simpel om te spelen! ( en al helemaal als je noten kan lezen en gewoon bladmuziek moet hebbe :P ) hehe. en drummen wil ik ook wel kunnen.
En als ik thuis kom, hoor ik mijn moeder roepen: wat moet je met al die schoenen je hebt maar 2 voeten! Boeie als het kan boek ik 10 tegelijk en loop door de wijk met de allerdope'ste nikes!

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 09-05-03 18:07

Sk8botervliegju schreef:ooh gitaar is koel en keyboard trouwens ook.. sehr simpel om te spelen! ( en al helemaal als je noten kan lezen en gewoon bladmuziek moet hebbe :P ) hehe. en drummen wil ik ook wel kunnen.

mwah simpel.. nah je moet inderdaad wel noten kunnen lezen en een goeie motoriek hebben.. ik heb nooit les in keyboard gehad.. en ik heb mezelf dus aan moeten leren om mijn handen afzonderlijk over de toetsen te laten gaan.. dat is echt iets wat je niet 1 2 3 doet.. :s maar als je het eenmaal door heb is het fantastisch :D gitaar is wel vrij simpel.. in principe kan iedereen met een beetje gevoel voor muziek dat spelen..
wat voor muziek speel je vooral op je gitaar???

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-05-03 18:56

Afbeelding

Zegt genoeg denk ik :)

Sk8botervliegju
Forummeubel

Bericht door Sk8botervliegju » 09-05-03 19:15

Memento schreef:
Sk8botervliegju schreef:ooh gitaar is koel en keyboard trouwens ook.. sehr simpel om te spelen! ( en al helemaal als je noten kan lezen en gewoon bladmuziek moet hebbe :P ) hehe. en drummen wil ik ook wel kunnen.

mwah simpel.. nah je moet inderdaad wel noten kunnen lezen en een goeie motoriek hebben.. ik heb nooit les in keyboard gehad.. en ik heb mezelf dus aan moeten leren om mijn handen afzonderlijk over de toetsen te laten gaan.. dat is echt iets wat je niet 1 2 3 doet.. :s maar als je het eenmaal door heb is het fantastisch :D gitaar is wel vrij simpel.. in principe kan iedereen met een beetje gevoel voor muziek dat spelen..
wat voor muziek speel je vooral op je gitaar???

ik heb 4 jaar keybord les gehad dus dat scheelt :D hehe.. ik speel van wat ik leuk vind :P dat is best verschillend en heel veel nummers die ik leuk vind zijn weer zo moeilijk want als ik die tabs dan lees snap ik er geen poep van. maar ik heb vandaag nog when I come around van green day geleerd... :)

COZ

Bericht door COZ » 09-05-03 23:44

bass-guitar..

nouja, "speel" bassguitar... :)

Satine
Postmaniak

Bericht door Satine » 10-05-03 00:18

[eenstomachterlijkturksinstrument]

:s
Dit hart is even lam geslagen, maar nog niet van steen.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-03 01:39

Eh, ja.. gitaar, akoestisch,
alleen ehm.. niet zo denderend ofzo.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-03 07:09

ik heb een gitaar.
maar ik kan er niet veel mee.
(vinger gekneusd en nog steeds last van, en ik ben gewoon te lui)

DWizzy
Post ook wel eens...
Contacteer:

Bericht door DWizzy » 10-05-03 07:09

'k ben accordeonist, heb in een heterogeen ensemble en een rockband gezeten. En dan speel ik nog een beetje keyboard, weet hoe een orgel werkt, blokfluit, djembé en wat andere percussie instrumenten, mondharmonica en natuurlijk luchtgitaar
Zoek!

Gast

Bericht door Gast » 10-05-03 08:44

Ik heb 2 of 3 jaar Clarinet gespeeld, maar had er geen zin meer in.
Dat ding ligt nogsteeds onder mijn bed, maar ik ben het al aardig verleerd.

Ik heb even geprobeerd gitaar te leren, maar ik heb zelf geen gitaar en steeds
die van mijn vriendin lenen werd lastig. Dus daar ben ik weer mee gekapt.
Ik heb ooit iets van 4 lessen drum gehad en dat vond ik helemaal geweldig.
Helaas wil mijn moeder die hobby niet sponsoren :p
En dan hebben we thuis nog een piano wat ik met bladmuziek wel een beetje kan.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-03 11:13

de bassgitaar al ff kijken 9 maanden ofzo... :)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-03 12:43

ik heb ooit in een erg grijs verleden alt-fluit gespeeld. dat is saaiheid.
ik vond het wel goed van mezelf dat ik het in 2 weken kon verleren, ik kan nu namelijk geen noot meer lezen.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-03 13:08

klarinet(10 j), hobo(5) en enkele folkfluitjes

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-05-03 13:32

ben al tijdje bezig met gitaar,ga binnenkort ook op les :)

DWizzy
Post ook wel eens...
Contacteer:

Bericht door DWizzy » 10-05-03 13:33

'k vergeet helemaal m'n natuurhoorn. Voor sinterklaas gekregen, heel leuk. Kan er alleen nog niet op spelen :s
Zoek!

LittleMissMe
Postmaniak

Bericht door LittleMissMe » 11-05-03 16:25

Sk8botervliegju schreef:
ik heb 4 jaar keybord les gehad dus dat scheelt :D hehe.. ik speel van wat ik leuk vind :P dat is best verschillend en heel veel nummers die ik leuk vind zijn weer zo moeilijk want als ik die tabs dan lees snap ik er geen poep van. maar ik heb vandaag nog when I come around van green day geleerd... :)

haha jah ok dat scheelt dan wel weer! :D
tabs zijn in principe toch niet zo moeilijk?(zolang er geen dingen bij staan als / \ h p en dat soort coderingen die alleen de schrijver zelf begrijpt :s ) kgebruik ze zelf redelijk vaak alhoewel ik het leuker vind om liedjes zelf uit te zoeken maar ik heb daar de tijd en het geduld vaak niet voor hehe :) ik speel zelf voornamelijk graag echt akoestische liedjes... mooi tokkelen enzow.. ken je time of your life van green day? die is heel simpel en echt geweldig om te spelen :) wordt je helemaal blij van :D :D :D

Mizh

Bericht door Mizh » 11-05-03 16:39

bass geen idee hoelang maar nog geen jaar
speel in een band

Bartje
Ban me! Ben verslaafd!

Bericht door Bartje » 14-05-03 00:24

Heb klarinet gespeeld in de harmonie 8)

nu al jaar of 4 niet meer

felgekleurd-deck
Post ook wel eens...

Bericht door felgekleurd-deck » 14-05-03 10:02

oeh me mama ging me blokfluitles geven :P
ze is er snel mee gestopt :D
kan piano pingelen en wil een drumstel
maar de buren niet :(
drop dead if you like

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 14-05-03 11:43

ohja, ik kan ook nog piano spelen, heb zelfs vroeger concert gegeven!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 14-05-03 13:01

Gitaar: 7 Jaar (het langste van jullie allemaal tot nu toe :P )
Bas-Gitaar, als je gitaar kan spelen, kan je bassen :D
Ik ken ook vast wel wat keyboards spelen, als ik ervoor ga zitten :P

speel in eeen band, the curtains and their terrifying story :

www.thecurtains.tk

en luister NIET naar de audio, want dat is lang geleden opgenomen en van zeer slechte kwaliteit, een dezer dagen haal ik ze eraf :P

Jesse//

Sk8botervliegju
Forummeubel

Bericht door Sk8botervliegju » 14-05-03 16:22

hmf.. die ken ik waarschijnlijk wel maar bij titel niet :P ik snapte eerst nog niks van die tabs maar toen had ik het ook niet gevraagd aan iemand.. maar pas geleden dus wel en NU kan ik het wel lezen alhoewel ik nog niet zoveel begrijp van dat kruisje > x < tokkelen is wel leuk.. want dan hoor je alles veel zuiverder!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 14-05-03 18:55

Ik speel de Drums en ik heb ook gitaarles gehad alleen werd ik daar niet veel wijzer van dan dat ik al was. ik kon namelijk al accoorden enzo beetje afgekeken van mn beste vriendin die al les had. voorderest ja ik heb voor school ook moeten bassen en vroeger toen ik klein was ukkelille (of hoe je schrijft) gespeeld ffies van me ma geleerd voor de lol. en dat was t wel een beetje.. ik zou heel graag piano willen spelen maarja geen tijd voor enzo om dat nog eens bij t drummen te doen =D

Plaats reactie