afzeiken

Van Oscars tot Golden Raspberries,
Tranentrekker tot blockbuster
en van One Direction tot Metallica...
Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-10-03 11:03

nope
van die mensen die er eindelijk achter zijn gekomen dat ze zoals ze op dat moment zijn nooit iets zullen bereiken in het leven

maar dan eigenlijk te weinig hersens hebben om te beseffen dat de optie AANPASSEN ook nog open staat

Loddfafnir
Post alleen onzin ;)

Bericht door Loddfafnir » 09-10-03 11:09

dan ben je toch onzeker?? 8)7
Cheers!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-10-03 11:18

neeuj gewoon dom :)

Loddfafnir
Post alleen onzin ;)

Bericht door Loddfafnir » 09-10-03 11:29

trance en R&B vink wel rotzooi maarjah accepteer mensen nou s zoals ze zijn ik heb zat vrienden die trance leuk vinden duss :)

accepteer me om wie ik ben anders ga ik huilen !! :'(
Cheers!

emocorefrombalk

Bericht door emocorefrombalk » 09-10-03 16:44

hmmm ach 1 dikke zeikbende overal!!!!! but that's life 8) 8) ik maak me dr niet druk om, als mensen mij ook lekker laten zeiken :D
owjah dat vind ik ook zoiets doms als mensen moeten laten weten wie ze zijn en dat als mensen dat niet accepteren dan moeten ze oprotten en blablabla maarja goed als ik soiets zeg vinden ze mij ook weer iemand die mensen niet accepteerd enz.enz.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 10-10-03 08:14

Chobits schreef:jij blijkbaar nu? riottgirl:) wat denk je nou dat je doet? en had t niet over jou.... maar blijkbaar zou je dat zo graag willen:)

Jup , ik ben dol op aandacht.
jij niet?

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 20-10-03 15:15

alleen black metal mag, alle andere muziekl soorten zijn hier inferieur aan :P

InRhythm

Bericht door InRhythm » 21-10-03 15:16

hmm..ohw..ik dacht juist dat ik niet de enigste was die blackmetal een snelvervelende-rag-allemaal-op-je-gitaar-genre vond..maarja

was jij niet verbannen ooit?

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 21-10-03 17:48

veraleeft schreef:hmm..ohw..ik dacht juist dat ik niet de enigste was die blackmetal een snelvervelende-rag-allemaal-op-je-gitaar-genre vond..maarja

black metal is tenmisnte de pure muziek zoals de muziekant het gemaakt heeft.
En dus kwalitatief niet vergelijkbaar met in de studio opgepoetste rotzooi.
In de studio bewerkte muziek vind ik dus inferieur aan black metal.

ik een ban? mis ik iets?
slechts de topic's waarin ik poste O-)

GARY_X

Bericht door GARY_X » 22-10-03 02:44

kwelgeest schreef:
veraleeft schreef:hmm..ohw..ik dacht juist dat ik niet de enigste was die blackmetal een snelvervelende-rag-allemaal-op-je-gitaar-genre vond..maarja

ik een ban? mis ik iets?

wat dacht je van rauwe 77 punk opnames?

:Z

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 22-10-03 14:46

Gary_Craptalk schreef:
kwelgeest schreef:

ik een ban? mis ik iets?

wat dacht je van rauwe 77 punk opnames?

:Z
punk is links ;)

Loddfafnir
Post alleen onzin ;)

Bericht door Loddfafnir » 22-10-03 17:35

punk is cool :)
Cheers!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 29-10-03 12:59

DWizzy schreef:I disagree.
Wij zijn onzekere mensjens, en moeten ons dus afzetten tegen andere muzieksoorten om ons zekerder te voelen over onszelf!

hmmmz, ik zal nie snel zeggen da ik n zeker iemand ben of da ik me zelfverzekerd voel...Toch bind ik me nie aan 1 muziekstroming, al is rocj/metal qwel de voornaamste...maar trance en klassiek kunnen ook, R&B en pop ook..Muziek draai ik op gevoel....wat ik draai is wat ik voel....

InRhythm

Bericht door InRhythm » 29-10-03 19:36

kwelgeest schreef:

ik een ban? mis ik iets?

Ohwjah, natuurlijk. Black Metalbands komen noit in studio's..

:?

Ik bedoel, is een groot deel van andere muziek ook niet..ehm..door een muziekant gemaakt?

:|

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 27-12-03 16:48

je slaat de spijker op zijn kop

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 30-12-03 23:37

Whoopdidoo...
Je moet niet denken dat er twee soorten muziek bestaan... Gothic en Britney Spears...
Luister eens naar Jaques Brel of Amalia Rodriques...
Voor alle duidelijkheid das muziek van voor de computer...
Met pure passie gezongen.
wel errug puur... En goed

Ow en over smaak valt niet te twisten,
want als IK het niet goed vind dan IS het niet goed (icoontje met tong uit mond)

Naja, eigenlijk is mijn standpunt: iedere muzieksoort heeft wel z'n goede artiesten... Zolang het maar om de MUZIEK gaat en niet om het geld of de drang naar anders zijn...

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 09-01-04 14:33

iedereen heeft wel wat op iemand anders zn muzieksmaak te zeiken, dat doen heus niet alleen mensen die van rock/metal houden :s

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 12-01-04 18:33

Naja, eigenlijk is mijn standpunt: iedere muzieksoort heeft wel z'n goede artiesten... Zolang het maar om de MUZIEK gaat en niet om het geld of de drang naar anders zijn...

mee eens, wat ik er nog aan toe wil voegen is dat ik mensen dom vind die alleen maar fan zijn van een zanger of zangeres omdat die zo knap is, het gaat toch om de muziek?? Anders moetje maar fan worden van een model ofzo

Arjen
Beheerder
Beheerder
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Arjen » 13-01-04 10:47

kwelgeest schreef:

ik een ban? mis ik iets?

En hoe denk je dat die muziek op een CD komt?
Opgenomen in een studio ja.

Jezus zeg, een mededeling waarin staat dat je niet mag zeiken in dit forum en zelfs daar worden muziekstijlen afgezeken!!
Nog even en ik flikker gewoon alles op slot wat me niet aan staat...

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 13-01-04 12:49

dat is duidelijke taal.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 15-01-04 22:31

hums je zekerder te voelen om iemand anders muziek smaak af te zeiken dan moet je wel heel erg naar beneden gevallen zijn.
laat iedereen in zn waarde als iemand nou het leuk vind om naar frans bouwer te luisteren laat hem of haar ik luister zelf graag naar therapy the cure nickelback tiga&zantherius placebo enz maar ik kan ook graag luisteren naar justin timberlake en vind frans bouwer zn nummer onwijs gezellig dus boeie!
heb je even voor mij

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 28-01-04 17:21

Okee. ik hou ook van metal en rock enzo, maar ik zeik jullie muziek niet af. Want ik vind dat iedereen een eigen smaak moet hebben en daarom hoef je elkaar niet af te zeiken..maar goed, dat zal mijn mening wel weer zijn...

Verwijderd

groot gelijk maar...:S

Bericht door Verwijderd » 01-03-04 17:56

..::ik vind dat je groot gelijk hebt.. mensen moeten tog kunnen luisteren wat ze leuk vinden enzoow.. maar dan heb je der tog weer bepaalde typetjes tussen zitten die je dan weer een mongool.. een spast of weet ik veel wat noemen :s >:( .. maar als je wat trug zegt over hun muziek smaak dan moet je maar je bek houden want dAt heet volgens hun dan weer muziek :s .. en over dat je je zelf dan zkerder voelt zodra je iemand anders' smaak kwa muziek kan afzeiken.. dat kan missgien ook zo zijn.. iedereen denkt voor zich ja tog... iedereen moet doen wat die wil of wattiej leuk vind.. ik vind t alleen wel maar raar als je iemand meteen moet uitsgelden om zun/dr smaak :? :s O-) O-) mjaa kan aan mij liggen |:(
hele dikkuh kuwzz*zwaaizwaai* :D 8)7 ::..

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 31-03-04 08:43

Blablabla

Als elk persoon nou altijd roept dat hij/zij iemand anders' muzieksmaak wel respecteert, dan vraag ik me af hoe het toch altijd komt dat het in de praktijk niet gebeurt ;)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 01-04-04 12:27

respect voor alle muziek 8)7

Gesloten