Christiane F. -Wir Kinder vom Bahnhof Zoo

Van Oscars tot Golden Raspberries,
Tranentrekker tot blockbuster
en van One Direction tot Metallica...
scar-tissue

Bericht door scar-tissue » 09-01-06 17:07

Slide schreef:Mijn stiefmoeder had hem voor me bij de Free record shop besteld, en ik heb hem dus. persoonlijk vind ik het boek beter dan de film, omdat er in de film best veel is weggelaten (wat ik wel snap, anders wordt het een enorm lange film)

ja. vergeleken bij het boek is de film eigenlijk gewoon slecht

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 09-01-06 17:10

ik vond t boek echt helemaal geweldig en dat kwam door scar-tissue :p
zij had me dat boek aangeraden en daar ben ik dr nog steeds dankbaar voor. dankjewel, Jolijntje ;)
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

scar-tissue

Bericht door scar-tissue » 09-01-06 17:21

ik kom er dus pas net achter dat jij ook echt post op het forum :P

Babet
Donateur
Donateur

Bericht door Babet » 09-01-06 17:30

hahah, tja.. dat krijg je als je er zelf nooit meer bent. ;)
Sometimes she needs to hear she's beautiful..

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 25-02-06 01:13

Ik vond de film op een oude videoband; mijn ouders hebben hem opgenomen tijdens de tvpremiere. Inmiddels hebben we hem op DVD (nieuwe uitgave). Vind de film gaaf, Bowie erin enzo <3

Boek ook gelezen, zelfs begonnen in de duitse versie. Tja, ik vind het gewoon erg gaaf!

ChristianeFfan
Eerste post!

Re: Christiane F. -Wir Kinder vom Bahnhof Zoo

Bericht door ChristianeFfan » 28-11-11 17:57

wie o wie heeft deze film liggen die ik kan overkopen, ik ben je eeuwig dankbaar, nergens meer te koop namelijk

Lola
Newbee!

Bericht door Lola » 05-11-13 13:52

Ik heb de film gezien toen ik nog op de basisschool zat bij een vriendin thuis. Maar dat was toen niet echt een film voor die leeftijd geloof ik. Wil hem nog wel een keer zien, herinner me er weinig van namelijk

lotschen
Newbee!

Bericht door lotschen » 05-11-13 19:12

Ik heb alleen de film gezien. Twee keer, en dat is meer dan genoeg. Het is echt zo'n verhaal waar je gewoon levensmoe van wordt. En het nare er aan; ze zijn er nog steeds. Op zowel Bahnhof Zoo als op station Kottbusser Tor staan nog altijd de veel te jonge mensen, kinderen eigenlijk, met vage drugskoppies in hoekjes. Het is niet zo erg als in de film wordt getoond, maar het is zeker wel aanwezig. Op een random zaterdagavond zag ik eens een meisje met een vlammetje en een theelepeltje aan de slag, gewoon patsboem midden in het station. Toen was ik dus echt wel even helemaal klaar met leuk doen die avond, en wonen in Berlijn eigenlijk ook. Wat dat betreft is het soms echt een harde kutstad.

Plaats reactie