EMO, wat is dat nou precies?

Van Oscars tot Golden Raspberries,
Tranentrekker tot blockbuster
en van One Direction tot Metallica...
LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 11-05-05 14:19

Vox-Diaboli schreef:So, what is it about emo that you hate so much?
"IT SICKENS ME THAT YOU CAN GET AHEAD IN A SCENE AND GRAB BROADS FOR ACTING LIKE A HOMO. HAVING A WEIRDO HAIRCUT, WEARING TIGHT SWEATERS, ACTING SYMPATHETIC TO THE PROBLEMS OF SCENE WHORES, ITS ALL TO GET BOX, IN THE LONG RUN THOSE KIDS WILL WAKE UP AND REALIZE WHATS GOING ON."

Wat een niveau zeg.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-05-05 17:09

Vox-Diaboli schreef:Ik vind het niks, Pitboss weet het betere ervan:

So, what is it about emo that you hate so much?
"IT SICKENS ME THAT YOU CAN GET AHEAD IN A SCENE AND GRAB BROADS FOR ACTING LIKE A HOMO. HAVING A WEIRDO HAIRCUT, WEARING TIGHT SWEATERS, ACTING SYMPATHETIC TO THE PROBLEMS OF SCENE WHORES, ITS ALL TO GET BOX, IN THE LONG RUN THOSE KIDS WILL WAKE UP AND REALIZE WHATS GOING ON."

Texas is the reason? Yeah the reason all you emo kids suck

daarnaast ownt PB2K well ontzettend.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 11-05-05 17:25

Streep schreef:ik blijf bij de quote van random_hero of bright eyes emo is :)

random_hero schreef:het is een jankende artfag met een gitaar dus het is emo

:Y)

Bright Eyes is hip en geen emo maar indie/folk.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-05-05 17:38

mKr schreef:Mjoah maakt niet uit, zolang je voortaan geen topics meer onhoog schopt? Kthnxbye.

tis een forum, en ik zag dit toevallig staan..en wilde even mijn mening erover geven, en besides..als het uitgepraat was..stond er wel een slotje op ;)

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-05-05 17:58

No way :s. Dus als iets is uitgepraat móet er een slotje op komen? Wat een onzin zeg, dan hebben de admin en modjes best wel heel veel te doen. Daarnaast gaf jij een mening die 90% van de mensen die hier wat hebben geplaats ook al zeiden, zo intressant is het dus niet wat jij wou vertellen.

Omhoog schoppen zou best mogen, als je een goede reden hebt.

Ik hou m'n mond hier wel :) 'T is best.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-05-05 18:41

Afbeelding
Afbeelding

'K lach muh nog steeds rot om Emo's... :D :P *denkt aan concert bij The Used*

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-05-05 23:01

ATM schreef:
Vox-Diaboli schreef:Ik vind het niks, Pitboss weet het betere ervan:

So, what is it about emo that you hate so much?

Texas is the reason? Yeah the reason all you emo kids suck

daarnaast ownt PB2K well ontzettend.
Zeker weten.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 11-05-05 23:04

fu-CKY-ou schreef:Wat een niveau zeg.
Het is in ieder geval hoger dan je undersign, ik neem je gelijk minder serieus (hint: het is Live For This, ik had het niet over Hatebreed, indien je dat denkt).

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 12-05-05 06:31

Ik blijf erbij dat emo ongelofelijk gay is.
En kom nou niet met opmerkingen van, dan post niet in dit topic.
Want dan ben je zo uitgeluld.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 12-05-05 06:41

Flashback schreef:'K lach muh nog steeds rot om Emo's... :D :P *denkt aan concert bij The Used*

De tweede is zo enorm overdone dat ie niet grappig meer is.
"Laten we zoveel mogelijk afgezaagde oneliners neer gaan zetten over emo, dat is zo grappig!"

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 12-05-05 11:31

Idiotheque schreef:
Flashback schreef:'K lach muh nog steeds rot om Emo's... :D :P *denkt aan concert bij The Used*

De tweede is zo enorm overdone dat ie niet grappig meer is.
"Laten we zoveel mogelijk afgezaagde oneliners neer gaan zetten over emo, dat is zo grappig!"

Duss...

MissAnnThrope

Bericht door MissAnnThrope » 12-05-05 13:47

OMG... beetje respect voor andere mensen is op zijn plaats!

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 12-05-05 13:58

diavolinaxscreams schreef:

OMG... beetje respect voor andere mensen is op zijn plaats!

Ik vind dat ik best mag lachen om Emo's. 8)

LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 12-05-05 17:05

Vox-Diaboli schreef:
Het is in ieder geval hoger dan je undersign, ik neem je gelijk minder serieus (hint: het is Live For This, ik had het niet over Hatebreed, indien je dat denkt).

Achja iedereen maakt foutjes maar dat kan jij waarschijnlijk niet waarderen, niemand is zo perfect als jij.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 12-05-05 18:19

fu-CKY-ou schreef:
Vox-Diaboli schreef:

Achja iedereen maakt foutjes maar dat kan jij waarschijnlijk niet waarderen, niemand is zo perfect als jij.
Je slaat de spijker op z'n kop!

Nee, met je opmerking laat je zien dat mensen als jij kunnen geen kritiek waarderen. Maar een fout als 'Life', met een f, waar de klank compleet anders is als je het uitspreekt, bedoeld als 'Live'(to live, om te leven), vind ik wel erg lachwekkend. Maargoed, ik ben erg gesteld op fouten wanneer we het over de Nederlandse of Engels taal hebben, zo ben ik.
En de schuld aan mijn voeten leggen, doet jezelf zeer onder je niveau. Maar wat weet ik er nou van, misschien ben je wel de 'koning' in je 'hood'.

Rust en vrede, man.

LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 12-05-05 18:22

Mehn alsof ik 100x naar mn onderschrift zit te kijken?
Mja ontopic.

Random_hero

Bericht door Random_hero » 12-05-05 18:37

Vox-Diaboli, het is wel duidelijk dat jij je beter voelt dan fu-CKY-ou. Het is jammer dat je jezelf van een net zo onvolwassen kant laat zien door heel kinderachtig door te gaan op iets en door op de vrouw te gaan spelen en dat maakt je dus geen haar beter.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 12-05-05 19:52

Best, hoor.
Ik krijg een grote 'huisje boompje beesje' indruk van dit forum, maar ik zal wel on-topic lullen, als dat van me verwacht wordt.
Emo's: vrijwel allen scenesters en dresscode maniacs, ze doen hun best maar, met hun '44. Caliber Love Letter' recht uit hun harten, ik blijf er om lachen. Ook hier ben ik geen haar beter dan zij, maar naar mijns inziens maken ze zichzelf enkel belachelijk met hun klederdracht, 'stijl' (die er niet is, gezien 90% de 'trends' volgen als kuddedieren) en muzieksmaak. Allen een geval van smaak, maar daar valt niet over te twisten.

Random_hero

Bericht door Random_hero » 12-05-05 21:09

Huisje boompje beestje of niet (je hebt wel een beetje een punt :X), je was zelf net zo lame bezig.
Ontopic:
Ik kan zelf ook lachen om emo's. Maar hetzelfde geldt voor Goths, meukers etc. Ik lach om alle mensen die krampachtig zich kleden volgens strakke regels.

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 12-05-05 21:56

Ja, zo ook inderdaad Goths/Punk-Skaters(incl zweetbandjes en gele broeken)/Nazi's etcetera.

Pretsigaret
Post ook wel eens...

Bericht door Pretsigaret » 13-05-05 09:15

Random_hero schreef:Ik kan zelf ook lachen om emo's. Maar hetzelfde geldt voor Goths, meukers etc. Ik lach om alle mensen die krampachtig zich kleden volgens strakke regels.

Wat zijn meukers?
Personality. That's what counts.

Idiotheque
Moderator
Moderator

Bericht door Idiotheque » 13-05-05 09:56

Pretsigaret schreef:
Random_hero schreef:Ik kan zelf ook lachen om emo's. Maar hetzelfde geldt voor Goths, meukers etc. Ik lach om alle mensen die krampachtig zich kleden volgens strakke regels.

Wat zijn meukers?

Meukalto's.
Je kent ze wel, van die stijlloze figuren met van die piramidebroeken een streepjessokken.
Ook wel regenboogalto's genoemd.

MissAnnThrope

Bericht door MissAnnThrope » 13-05-05 18:16

Vox-Diaboli schreef:Ja, zo ook inderdaad Goths/Punk-Skaters(incl zweetbandjes en gele broeken)/Nazi's etcetera.

Zo heb jij dan even veel lol in je leven, je lacht zowat iedereen uit om zijn kledingstijl, niet?

LekkerSletje
Forummeubel

Bericht door LekkerSletje » 13-05-05 18:50

Ik vraag me af hoe hij er zelf uitziet :o

Verwijderd

Bericht door Verwijderd » 13-05-05 21:53

diavolinaxscreams schreef:
Vox-Diaboli schreef:Ja, zo ook inderdaad Goths/Punk-Skaters(incl zweetbandjes en gele broeken)/Nazi's etcetera.

Zo heb jij dan even veel lol in je leven, je lacht zowat iedereen uit om zijn kledingstijl, niet?
Je moest eens weten, ik lig elke keer weer dubbel, ha ha!
Denk je serieus dat ik mijn tijd verdoe aan -in mijn ogen- mensen met een ietwat infantiele kledingsmaak/status? Dan moet je zelf eens denken of je wel lol in je leven hebt.
Daarbuiten zijn 2 van mijn beste vrienden 'Nazi', een die is het al 3 jaar, en de ander volgt zoals iedereen de trend. Ik lig er niet wakker van, het is zijn keus, en ik lig er ook niet dubbel om, ik ken hem.

Plaats reactie